DE COSMO, LUCREZIA MARIA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 1.175
NA - Nord America 1.062
AS - Asia 776
SA - Sud America 145
AF - Africa 44
OC - Oceania 7
Totale 3.209
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.042
IT - Italia 693
SG - Singapore 364
HK - Hong Kong 131
CN - Cina 130
BR - Brasile 116
SE - Svezia 101
DE - Germania 83
RU - Federazione Russa 79
FR - Francia 74
VN - Vietnam 39
GB - Regno Unito 35
UA - Ucraina 31
IN - India 27
CI - Costa d'Avorio 25
NL - Olanda 18
FI - Finlandia 17
BD - Bangladesh 15
BE - Belgio 13
JP - Giappone 9
MX - Messico 9
TR - Turchia 9
ZA - Sudafrica 8
AR - Argentina 7
AU - Australia 7
PE - Perù 7
PK - Pakistan 7
CA - Canada 6
CH - Svizzera 5
ID - Indonesia 5
PL - Polonia 5
TH - Thailandia 5
DK - Danimarca 4
EC - Ecuador 4
MA - Marocco 4
MY - Malesia 4
NP - Nepal 4
SA - Arabia Saudita 4
VE - Venezuela 4
AT - Austria 3
CL - Cile 3
IQ - Iraq 3
PH - Filippine 3
QA - Qatar 3
AZ - Azerbaigian 2
DZ - Algeria 2
ES - Italia 2
IE - Irlanda 2
JO - Giordania 2
KE - Kenya 2
KR - Corea 2
KZ - Kazakistan 2
NO - Norvegia 2
TW - Taiwan 2
UZ - Uzbekistan 2
AL - Albania 1
AM - Armenia 1
BB - Barbados 1
BG - Bulgaria 1
BO - Bolivia 1
CO - Colombia 1
CR - Costa Rica 1
CZ - Repubblica Ceca 1
DO - Repubblica Dominicana 1
EG - Egitto 1
GH - Ghana 1
GR - Grecia 1
LT - Lituania 1
LV - Lettonia 1
MD - Moldavia 1
MR - Mauritania 1
NI - Nicaragua 1
PA - Panama 1
PS - Palestinian Territory 1
PY - Paraguay 1
RO - Romania 1
UY - Uruguay 1
Totale 3.209
Città #
Chandler 188
Singapore 188
Hong Kong 129
Bari 108
Ashburn 96
Rome 88
Jacksonville 76
Nyköping 76
Ann Arbor 56
Beijing 48
Fairfield 44
Los Angeles 37
Milan 35
Napoli 31
New York 28
Abidjan 25
Lawrence 23
Roxbury 23
Wilmington 23
Woodbridge 21
Florence 19
Cambridge 15
Nuremberg 15
Des Moines 14
Munich 14
Brussels 13
Catania 13
Ho Chi Minh City 13
Nanjing 13
Naples 13
Boardman 12
Inglewood 12
Seattle 12
Frankfurt am Main 11
Houston 10
Perugia 10
Lecce 9
Stimigliano 9
São Paulo 9
Dallas 8
Hanoi 8
Brooklyn 7
Buffalo 7
Chicago 7
Council Bluffs 7
Johannesburg 7
Mola di Bari 7
Palermo 7
Paris 7
San Pietro Vernotico 7
Santa Clara 7
Shenyang 7
Stockholm 7
Jiaxing 6
San Diego 6
Turin 6
Verona 6
Afragola 5
Bagno a Ripoli 5
Bitonto 5
Capurso 5
Chennai 5
Due Carrare 5
Lima 5
Messina 5
Moscow 5
Orem 5
Phoenix 5
Rio de Janeiro 5
Tokyo 5
Venice 5
Bologna 4
Cologno Monzese 4
Grottaglie 4
Hebei 4
Helsinki 4
Kathmandu 4
Las Vegas 4
Lucca 4
Manchester 4
Monza 4
Redwood City 4
Saarbrücken 4
Terni 4
Toba Tek Singh 4
Boston 3
Brasília 3
Brentino Belluno 3
Cagliari 3
Castello Molina di Fiemme 3
Dhaka 3
Doha 3
Elk Grove Village 3
Falkenstein 3
Grezzana 3
Haiphong 3
Hyderabad 3
Jakarta 3
Kawasaki 3
Kuching 3
Totale 1.874
Nome #
LA SEGMENTAZIONE E LA CUSTOMER SATISFACTION NELLE RICERCHE DI MARKETING. UN CASO APPLICATO ALLA GRANDE DISTRIBUZIONE 279
L’atteggiamento dei consumatori nei confronti dell’Intelligenza artificiale. Uno studio degli effetti della messaggistica mobile via chatbot sulle risposte comportamentali del consumatore. 186
Identity processes in marketing: Relationship between image and personality of tourist destination, destination self congruity and behavioral responses 136
"Chatobot Sanitari: Prompt Emotivi per un Dialogo Empatico. Review e Proposizioni". XX Convegno annuale della Società Italiana Marketing MARKETING PER IL BENESSERE, LA SALUTE E LA CURA 119
FORMULAZIONE DI STRATEGIE DI MARKETING NEL RISPETTO DELL'AMBIENTE 112
The Strategic Role of Sales Management for Market Access in the Pharmaceutical Sector 109
Il nuovo valore sostenibile dell’impresa farmaceutica quale sistema aperto relazionale 107
Dealer satisfaction in automotive channel relationships. Antecedents and Consequences 103
ANALISI DELLE PERFORMANCE DISTRIBUTIVE. UN'INDAGINE EMPIRICA SULLA DEALER SATISFACTION 101
Heritage Personality as Determinants of Destination loyalty and the mediating role of satisfaction 98
L'INNOVAZIONE DEI FORMAT DISTRIBUTIVI ATTRAVERSO GLI SPAZI DI CONSUMO TEMPORANEI 94
Il ruolo dei disvalori nel marketing. Un’analisi preliminare del lato oscuro dei consumatori. 93
Alfabetizzazione sanitaria e atteggiamento nei confronti della pubblicità. Analisi delle determinanti dell’intenzione a vaccinarsi per il management delle Aziende Sanitarie. 92
L’influenza della personalità degli elettori e dei candidati sull’impegno politico. 91
La vendita relazionale nell'impresa farmaceutica a supporto del Market Access 85
ANALISI DELLE PERFORMANCE DISTRIBUTIVE. UN'INDAGINE EMPIRICA SULLA DEALER SATISFACTION 85
How to mitigate the effects the negative events in transport sector on tourism destination 85
L'IMPATTO DEGLI SPAZI DI CONSUMO TEMPORANEI SUI CONSUMATORI 81
IL MARKETING NEL RIEQUILIBRIO DEL SISTEMA DEI TRASPORTI 77
Comparison of “IN-REC-SUR-E” and LISA in preterm neonates with respiratory distress syndrome: a randomized controlled trial (IN-REC-LISA trial) 72
Il format diffuso: analisi dell'impatto della circolarità sulla brand retail experience 71
The role of attitude toward chatbots and privacy concern on the relationship between attitude toward mobile advertising and behavioral intent to use chatbots. 68
Perceived social welfare as a driver of green products consumption: Evidences from an integrated multi-trophic aquaculture production 65
The effectiveness of textual and visual statements in alcohol warnings. 65
IL VALORE-POTENZIALITA' DEL BRAND LEGATO AI BENEFICI ATTESI DAI CONSUMATORI 64
A recognizable gender bias on user’s satisfaction and intention to use healthcare chatbots 63
Push and Pull factors as determinants of destination loyalty 62
SU ALCUNI SIGNIFICATIVI RISULTATI DI UN CHECK-UP INFORMATIVO DELLE PMI DELLA PROVINCIA DA BARI 59
Compulsive shopping behavior and disvalues 55
“Communication in the vaccination campaign against Covid-19: an analysis of the determinants of intention to vaccinate” 54
Anthropomorphic chatbots' for future healthcare services: Effects of personality, gender, and roles on source credibility, user satisfaction, and intention to use 53
CONSUMER AS MORAL AGENT IN HUMAN-ROBOT INTERACTIONS THE ROLE OF ANTHROPOMORPHISM 49
The effects of circular format on store patronage: An Italian perspective 48
Effectiveness of pictorial warnings on food fat content: consumers’ perception and neurological responses 46
How do the determinants of collaborative consumption influence its use in healthcare? A managerial perspective 42
From home to the store: Combined effect of music and traffic on consumers shopping behaviour. 40
Brand Love and Brand Hate: Emotional Ambivalence and Consumers’ Personality 38
Perception and management of teleworking in the ICT sector in Italy. The Exprivia SPA case 35
The influence of negative travel-related experience on tourist’s brand loyalty 32
Tell Me How to Prompt! Healthcare Chatbots Response to Emotional Prompts for Enhanced Services. Review and Propositions 30
L’istantaneità nei processi di consumo. La compressione del processo d’acquisto nell’epoca del marketing ipnotico. 28
null 17
Il ruolo della comunicazione sanitaria nella gestione di una futura crisi pandemica: individualismo e collettivismo come determinanti dell'intenzione a vaccinarsi. 15
New technologies for the sustainable management of the food sector 15
Totale 3.319
Categoria #
all - tutte 13.532
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book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 13.532


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021128 0 0 0 0 0 15 22 6 25 35 14 11
2021/2022236 27 37 5 12 12 11 4 19 8 7 40 54
2022/2023434 37 57 32 38 60 46 5 60 55 5 32 7
2023/2024308 44 37 14 15 11 39 11 14 20 44 42 17
2024/2025970 54 16 77 40 75 63 103 89 36 60 132 225
2025/2026835 222 123 113 105 202 70 0 0 0 0 0 0
Totale 3.319