DE COSMO, LUCREZIA MARIA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 1.165
NA - Nord America 1.055
AS - Asia 746
SA - Sud America 140
AF - Africa 42
OC - Oceania 7
Totale 3.155
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.036
IT - Italia 687
SG - Singapore 353
HK - Hong Kong 131
CN - Cina 128
BR - Brasile 112
SE - Svezia 101
DE - Germania 83
RU - Federazione Russa 79
FR - Francia 70
GB - Regno Unito 35
UA - Ucraina 31
VN - Vietnam 27
IN - India 26
CI - Costa d'Avorio 24
NL - Olanda 18
FI - Finlandia 17
BD - Bangladesh 13
BE - Belgio 13
JP - Giappone 9
MX - Messico 9
TR - Turchia 9
AR - Argentina 7
AU - Australia 7
PE - Perù 7
PK - Pakistan 7
ZA - Sudafrica 7
CA - Canada 6
CH - Svizzera 5
ID - Indonesia 5
PL - Polonia 5
TH - Thailandia 5
DK - Danimarca 4
EC - Ecuador 4
MA - Marocco 4
MY - Malesia 4
NP - Nepal 4
SA - Arabia Saudita 4
VE - Venezuela 4
AT - Austria 3
PH - Filippine 3
AZ - Azerbaigian 2
CL - Cile 2
DZ - Algeria 2
ES - Italia 2
IE - Irlanda 2
IQ - Iraq 2
JO - Giordania 2
KE - Kenya 2
KR - Corea 2
KZ - Kazakistan 2
NO - Norvegia 2
QA - Qatar 2
TW - Taiwan 2
UZ - Uzbekistan 2
AL - Albania 1
AM - Armenia 1
BB - Barbados 1
BG - Bulgaria 1
BO - Bolivia 1
CO - Colombia 1
CR - Costa Rica 1
CZ - Repubblica Ceca 1
DO - Repubblica Dominicana 1
EG - Egitto 1
GH - Ghana 1
GR - Grecia 1
LT - Lituania 1
LV - Lettonia 1
MD - Moldavia 1
MR - Mauritania 1
NI - Nicaragua 1
PS - Palestinian Territory 1
PY - Paraguay 1
RO - Romania 1
UY - Uruguay 1
Totale 3.155
Città #
Chandler 188
Singapore 177
Hong Kong 129
Bari 108
Ashburn 95
Rome 88
Jacksonville 76
Nyköping 76
Ann Arbor 56
Beijing 48
Fairfield 44
Los Angeles 37
Milan 35
Napoli 31
New York 28
Abidjan 24
Lawrence 23
Roxbury 23
Wilmington 23
Woodbridge 21
Florence 19
Cambridge 15
Nuremberg 15
Des Moines 14
Munich 14
Brussels 13
Catania 13
Nanjing 13
Naples 13
Boardman 12
Inglewood 12
Seattle 12
Frankfurt am Main 11
Ho Chi Minh City 10
Houston 10
Perugia 10
Lecce 9
Stimigliano 9
Dallas 8
São Paulo 8
Brooklyn 7
Buffalo 7
Chicago 7
Council Bluffs 7
Palermo 7
Paris 7
San Pietro Vernotico 7
Santa Clara 7
Shenyang 7
Stockholm 7
Jiaxing 6
Johannesburg 6
San Diego 6
Turin 6
Verona 6
Afragola 5
Bagno a Ripoli 5
Bitonto 5
Capurso 5
Chennai 5
Due Carrare 5
Hanoi 5
Lima 5
Messina 5
Moscow 5
Phoenix 5
Tokyo 5
Venice 5
Bologna 4
Cologno Monzese 4
Grottaglie 4
Hebei 4
Helsinki 4
Kathmandu 4
Las Vegas 4
Lucca 4
Manchester 4
Monza 4
Redwood City 4
Rio de Janeiro 4
Saarbrücken 4
Terni 4
Toba Tek Singh 4
Boston 3
Brasília 3
Brentino Belluno 3
Cagliari 3
Castello Molina di Fiemme 3
Dhaka 3
Elk Grove Village 3
Falkenstein 3
Grezzana 3
Hyderabad 3
Jakarta 3
Kawasaki 3
Kuching 3
Mantova 3
Modena 3
Montreal 3
Nanchang 3
Totale 1.846
Nome #
LA SEGMENTAZIONE E LA CUSTOMER SATISFACTION NELLE RICERCHE DI MARKETING. UN CASO APPLICATO ALLA GRANDE DISTRIBUZIONE 275
L’atteggiamento dei consumatori nei confronti dell’Intelligenza artificiale. Uno studio degli effetti della messaggistica mobile via chatbot sulle risposte comportamentali del consumatore. 186
Identity processes in marketing: Relationship between image and personality of tourist destination, destination self congruity and behavioral responses 133
"Chatobot Sanitari: Prompt Emotivi per un Dialogo Empatico. Review e Proposizioni". XX Convegno annuale della Società Italiana Marketing MARKETING PER IL BENESSERE, LA SALUTE E LA CURA 117
FORMULAZIONE DI STRATEGIE DI MARKETING NEL RISPETTO DELL'AMBIENTE 111
The Strategic Role of Sales Management for Market Access in the Pharmaceutical Sector 107
Il nuovo valore sostenibile dell’impresa farmaceutica quale sistema aperto relazionale 105
Dealer satisfaction in automotive channel relationships. Antecedents and Consequences 101
ANALISI DELLE PERFORMANCE DISTRIBUTIVE. UN'INDAGINE EMPIRICA SULLA DEALER SATISFACTION 100
Heritage Personality as Determinants of Destination loyalty and the mediating role of satisfaction 97
L'INNOVAZIONE DEI FORMAT DISTRIBUTIVI ATTRAVERSO GLI SPAZI DI CONSUMO TEMPORANEI 94
Il ruolo dei disvalori nel marketing. Un’analisi preliminare del lato oscuro dei consumatori. 93
L’influenza della personalità degli elettori e dei candidati sull’impegno politico. 91
La vendita relazionale nell'impresa farmaceutica a supporto del Market Access 85
Alfabetizzazione sanitaria e atteggiamento nei confronti della pubblicità. Analisi delle determinanti dell’intenzione a vaccinarsi per il management delle Aziende Sanitarie. 84
How to mitigate the effects the negative events in transport sector on tourism destination 84
ANALISI DELLE PERFORMANCE DISTRIBUTIVE. UN'INDAGINE EMPIRICA SULLA DEALER SATISFACTION 83
L'IMPATTO DEGLI SPAZI DI CONSUMO TEMPORANEI SUI CONSUMATORI 81
IL MARKETING NEL RIEQUILIBRIO DEL SISTEMA DEI TRASPORTI 75
Comparison of “IN-REC-SUR-E” and LISA in preterm neonates with respiratory distress syndrome: a randomized controlled trial (IN-REC-LISA trial) 69
Il format diffuso: analisi dell'impatto della circolarità sulla brand retail experience 68
The role of attitude toward chatbots and privacy concern on the relationship between attitude toward mobile advertising and behavioral intent to use chatbots. 68
Perceived social welfare as a driver of green products consumption: Evidences from an integrated multi-trophic aquaculture production 65
The effectiveness of textual and visual statements in alcohol warnings. 65
IL VALORE-POTENZIALITA' DEL BRAND LEGATO AI BENEFICI ATTESI DAI CONSUMATORI 63
Push and Pull factors as determinants of destination loyalty 62
A recognizable gender bias on user’s satisfaction and intention to use healthcare chatbots 61
SU ALCUNI SIGNIFICATIVI RISULTATI DI UN CHECK-UP INFORMATIVO DELLE PMI DELLA PROVINCIA DA BARI 59
“Communication in the vaccination campaign against Covid-19: an analysis of the determinants of intention to vaccinate” 54
Compulsive shopping behavior and disvalues 53
Anthropomorphic chatbots' for future healthcare services: Effects of personality, gender, and roles on source credibility, user satisfaction, and intention to use 50
CONSUMER AS MORAL AGENT IN HUMAN-ROBOT INTERACTIONS THE ROLE OF ANTHROPOMORPHISM 48
The effects of circular format on store patronage: An Italian perspective 48
Effectiveness of pictorial warnings on food fat content: consumers’ perception and neurological responses 44
How do the determinants of collaborative consumption influence its use in healthcare? A managerial perspective 40
From home to the store: Combined effect of music and traffic on consumers shopping behaviour. 39
Brand Love and Brand Hate: Emotional Ambivalence and Consumers’ Personality 36
Perception and management of teleworking in the ICT sector in Italy. The Exprivia SPA case 34
The influence of negative travel-related experience on tourist’s brand loyalty 32
Tell Me How to Prompt! Healthcare Chatbots Response to Emotional Prompts for Enhanced Services. Review and Propositions 30
L’istantaneità nei processi di consumo. La compressione del processo d’acquisto nell’epoca del marketing ipnotico. 28
null 17
Il ruolo della comunicazione sanitaria nella gestione di una futura crisi pandemica: individualismo e collettivismo come determinanti dell'intenzione a vaccinarsi. 15
New technologies for the sustainable management of the food sector 15
Totale 3.265
Categoria #
all - tutte 13.320
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 13.320


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021128 0 0 0 0 0 15 22 6 25 35 14 11
2021/2022236 27 37 5 12 12 11 4 19 8 7 40 54
2022/2023434 37 57 32 38 60 46 5 60 55 5 32 7
2023/2024308 44 37 14 15 11 39 11 14 20 44 42 17
2024/2025970 54 16 77 40 75 63 103 89 36 60 132 225
2025/2026781 222 123 113 105 202 16 0 0 0 0 0 0
Totale 3.265