DE COSMO, LUCREZIA MARIA
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DIPARTIMENTO DI ECONOMIA, MANAGEMENT E DIRITTO DELL'IMPRESA
"Chatobot Sanitari: Prompt Emotivi per un Dialogo Empatico. Review e Proposizioni". XX Convegno annuale della Società Italiana Marketing MARKETING PER IL BENESSERE, LA SALUTE E LA CURA
2023-01-01 Mileti, Antonio; DE COSMO, LUCREZIA MARIA; Piper, Luigi; Baldassarre, Fabrizio; Guido, Gianluigi
A recognizable gender bias on user’s satisfaction and intention to use healthcare chatbots
2022-01-01 Elita Schillaci, Carmela; Piper, Luigi; DE COSMO, LUCREZIA MARIA; Nicotra, Melita; Guido, Gianluigi
ANALISI DELLE PERFORMANCE DISTRIBUTIVE. UN'INDAGINE EMPIRICA SULLA DEALER SATISFACTION
2009-01-01 DE COSMO, LUCREZIA MARIA
ANALISI DELLE PERFORMANCE DISTRIBUTIVE. UN'INDAGINE EMPIRICA SULLA DEALER SATISFACTION
2012-01-01 DE COSMO, LUCREZIA MARIA
Anthropomorphic chatbots' for future healthcare services: Effects of personality, gender, and roles on source credibility, user satisfaction, and intention to use
2024-01-01 Schillaci, Carmela Elita; de Cosmo, Lucrezia Maria; Piper, Luigi; Nicotra, Melita; Guido, Gianluigi
CONSUMER AS MORAL AGENT IN HUMAN-ROBOT INTERACTIONS THE ROLE OF ANTHROPOMORPHISM
2022-01-01 Piper, Luigi; DE COSMO, LUCREZIA MARIA; Arcadio, Gianmarco; Guido, Gianluigi
Dealer satisfaction in automotive channel relationships. Antecedents and Consequences
2016-01-01 DE COSMO, LUCREZIA MARIA; Palumbo, Ada
Effectiveness of pictorial warnings on food fat content: consumers’ perception and neurological responses
2024-01-01 Piper, Luigi; de Cosmo, Lucrezia Maria; Prete, M. Irene; Mileti, Antonio; Guido, Gianluigi
FORMULAZIONE DI STRATEGIE DI MARKETING NEL RISPETTO DELL'AMBIENTE
1997-01-01 DE COSMO, LUCREZIA MARIA
From home to the store: Combined effect of music and traffic on consumers shopping behaviour.
2021-01-01 Piper, Luigi; DE COSMO, LUCREZIA MARIA; Prete, Irene; Guido, Gianluigi
Heritage Personality as Determinants of Destination loyalty and the mediating role of satisfaction
2021-01-01 Piper, Luigi; Prete Maria, Irene; DE COSMO, LUCREZIA MARIA; Guido, Gianluigi
How to mitigate the effects the negative events in transport sector on tourism destination
2021-01-01 DE COSMO, LUCREZIA MARIA; Piper, Luigi; Mileti, Antonio; Guido, Gianluigi
Identity processes in marketing: Relationship between image and personality of tourist destination, destination self congruity and behavioral responses
2019-01-01 DI VITTORIO, Arianna; DE COSMO, LUCREZIA MARIA; Iaffaldano, Nicolaia; Piper, Luigi
Il format diffuso: analisi dell'impatto della circolarità sulla brand retail experience
2016-01-01 DE COSMO, LUCREZIA MARIA; Petruzzellis, Luca; Passaro, Pierluigi
IL MARKETING NEL RIEQUILIBRIO DEL SISTEMA DEI TRASPORTI
1995-01-01 DE COSMO, LUCREZIA MARIA
Il nuovo valore sostenibile dell’impresa farmaceutica quale sistema aperto relazionale
2014-01-01 DE COSMO, LUCREZIA MARIA; Campo, Raffaele; Baldassarre, Fabrizio
Il ruolo dei disvalori nel marketing. Un’analisi preliminare del lato oscuro dei consumatori.
2022-01-01 Piper, Luigi; DE COSMO, LUCREZIA MARIA
Il ruolo della comunicazione sanitaria nella gestione di una crisi pandemica: un'analisi delle determinanti dell'intenzione a vaccinarsi in caso di nuovi virus pandemici.
2023-01-01 Piper, Luigi; DE COSMO, LUCREZIA MARIA
IL VALORE-POTENZIALITA' DEL BRAND LEGATO AI BENEFICI ATTESI DAI CONSUMATORI
1998-01-01 DE COSMO, LUCREZIA MARIA
L'IMPATTO DEGLI SPAZI DI CONSUMO TEMPORANEI SUI CONSUMATORI
2010-01-01 DE COSMO, LUCREZIA MARIA