PASSARO, PIERLUIGI
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 1.992
EU - Europa 1.239
AS - Asia 993
SA - Sud America 295
AF - Africa 49
OC - Oceania 19
Totale 4.587
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.963
IT - Italia 671
SG - Singapore 447
BR - Brasile 237
CN - Cina 178
HK - Hong Kong 133
SE - Svezia 125
GB - Regno Unito 79
RU - Federazione Russa 79
DE - Germania 64
VN - Vietnam 52
UA - Ucraina 43
FR - Francia 39
IN - India 36
AR - Argentina 30
FI - Finlandia 25
TR - Turchia 23
BE - Belgio 21
ID - Indonesia 20
CA - Canada 16
AU - Australia 15
PK - Pakistan 15
NL - Olanda 14
TW - Taiwan 13
ES - Italia 12
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 12
MX - Messico 10
PH - Filippine 10
SI - Slovenia 10
BD - Bangladesh 9
GR - Grecia 9
PL - Polonia 9
ZA - Sudafrica 9
EC - Ecuador 7
HU - Ungheria 7
UZ - Uzbekistan 7
BF - Burkina Faso 6
CO - Colombia 6
IQ - Iraq 6
MA - Marocco 6
DZ - Algeria 5
MY - Malesia 5
OM - Oman 5
PE - Perù 5
PT - Portogallo 5
CI - Costa d'Avorio 4
JP - Giappone 4
NZ - Nuova Zelanda 4
PY - Paraguay 4
VE - Venezuela 4
AT - Austria 3
BJ - Benin 3
CH - Svizzera 3
DK - Danimarca 3
IE - Irlanda 3
LT - Lituania 3
LV - Lettonia 3
NP - Nepal 3
SA - Arabia Saudita 3
SN - Senegal 3
AE - Emirati Arabi Uniti 2
CY - Cipro 2
EG - Egitto 2
GN - Guinea 2
HR - Croazia 2
IR - Iran 2
KE - Kenya 2
KZ - Kazakistan 2
MT - Malta 2
NG - Nigeria 2
TN - Tunisia 2
TZ - Tanzania 2
AO - Angola 1
AZ - Azerbaigian 1
BG - Bulgaria 1
BO - Bolivia 1
BT - Bhutan 1
BY - Bielorussia 1
CL - Cile 1
DO - Repubblica Dominicana 1
EE - Estonia 1
HN - Honduras 1
JM - Giamaica 1
LB - Libano 1
LU - Lussemburgo 1
NO - Norvegia 1
PS - Palestinian Territory 1
Totale 4.587
Città #
Chandler 237
Singapore 222
Ashburn 209
Woodbridge 162
Fairfield 153
Ann Arbor 129
Hong Kong 122
Nyköping 117
Bari 112
Jacksonville 110
Houston 84
Rome 78
Seattle 73
Cambridge 61
Wilmington 57
Beijing 46
Lawrence 41
Roxbury 39
Lecce 36
Milan 34
Los Angeles 32
New York 26
Nanjing 25
Des Moines 24
Ho Chi Minh City 20
Inglewood 19
La Falda 17
Naples 17
Brussels 16
Hanoi 16
Leverano 16
São Paulo 16
Hebei 14
Candiolo 13
Boardman 12
Council Bluffs 12
Macao 12
Grottaglie 11
Padova 11
Princeton 11
San Jose 11
Buffalo 10
Dearborn 10
Belo Horizonte 9
Munich 9
Rio de Janeiro 9
Athens 8
Dallas 8
Florence 8
Ljubljana 8
London 8
San Diego 8
Santa Clara 8
Shenyang 8
Budapest 7
Chicago 7
Jakarta 7
Turin 7
Ankara 6
Atlanta 6
Bergamo 6
Bologna 6
Brooklyn 6
Istanbul 6
Jiaxing 6
Napoli 6
Poplar 6
The Dalles 6
Venice 6
Brasília 5
Catania 5
Changsha 5
Columbus 5
Curitiba 5
Grumo Appula 5
Hull 5
Lahore 5
Miami 5
Montreal 5
Nanchang 5
Orem 5
Pune 5
Sant'Egidio del Monte Albino 5
Santa Marinella 5
Stimigliano 5
Tashkent 5
Tianjin 5
Washington 5
Abidjan 4
Basti 4
Berlin 4
Brisbane 4
Capurso 4
Contagem 4
Faisalabad 4
Frankfurt am Main 4
Genoa 4
Gessate 4
Goiânia 4
Indiana 4
Totale 2.821
Nome #
Areas and Perspectives of the World Wine Market 280
Green Marketing and Sustainable Development: A Statistical Survey on Ikea Customers’ Perception 190
Business Model in Air Transport: Evolution of Innovation Concept 184
Making cheese with caprifig sap in Apulia, Italy: possible rebirth of an ancient tradition 178
Global Risk, Local Attachment: Investigating Tourists' Staycation Intention During a Pandemic 154
Financing the consumers and new dynamics in time of crisis: An analysis of a well-known furniture and multinational store in Bari, Italy 148
Consumer Innovativeness in Food Industry. From Literature Review some indications for business practices. 147
Effects on tourism flows of an Apulian wine: the Primitivo of Manduria 141
La ricerca scientifica e tecnologica nelle imprese industriali 131
The Typicality of the Agri-Food Product Driver of the Enhancement of Destination Tourism The Apulian Case History 127
Il fenomeno dell’enoturismo nelle terre del Primitivo di Manduria 123
Retail concentrations. The shopping streets. 118
The Holistic Vision of Customer Relationship Management 117
Il cluster generato dalla film commission per il marketing territoriale 113
Il content marketing per le aziende vitivinicole. Una nuova opportunità di comunicazione 112
Crowdsourcing in Fashion: Is Mass Customisation the Power to Consumer Engagement? 111
Market and Company Dimension in the Internet Age 110
Il marketing dei servizi 102
Albergo diffuso e turismo sostenibile 102
The management of a project for the services quality improvement in the tourism sector – The Emas/Ecolabel certification of a touristic structure in the South Italy 98
Analisi della comunicazione di responsabilità sociale 86
L'importanza del reputation brand nei marketplaces digitali 82
Company Innovation and Redefinition of Strategic Optic: Business - Modell in the Air Transportation 78
Digital Innovation in Public Administration: Statistical Analysis for the Governance Support 74
null 72
L'enterprise 2.0, il Social Software e gli Stakeholder 71
Il format diffuso: analisi dell'impatto della circolarità sulla brand retail experience 71
Evoluzione della competizione tra le marche e nuovi strumenti di brand building 70
Investigating Staycation Intention: The Influence of Risk Aversion, Community Attachment and Perceived Control During the Pandemic 68
Sunday consumer behavior: A case study in retail marketing 68
Gli effetti della rivoluzione digitale sui consumatori: dai nuovi paradigmi ai nuovi modelli di web advertising nella logica della brand experience 65
null 64
Le aziende di servizi pubblici. Sistemi di governance e qualità 63
Smashing local boundaries for sustain companies’ innovativeness: the role of international R&D teams 60
The Corporate Governance in a local firm of public services: the example Amet Trani 59
Le opportunità delle tecnologie digitali per le imprese vitivinicole 56
null 50
null 48
La valorizzazione del territorio mediante le relazioni tra gli attori e i tematismi dei luoghi 44
The management of a project for the improvement of the services quality in the tourism sector – The certification Emas/Ecolabel of a touristic structure in the south Italy 44
null 43
null 42
null 40
null 38
null 37
L'esternalizzazione dei servizi negli enti locali. Problematiche organizzative e gestionali 37
Statistical analysis of the circular economy for the intervention policies of the NRRP 35
LA gestione commerciale e finanziaria delle imprese industriali operanti sui mercati internazionali - Alcune riflessioni - 35
The management of a project for the improvement of the services quality in the tourism sector - the certification EMAS/ECOLABEL of a touristic -structure in the south Italy. 33
null 32
L'organizzazione dell'impresa turistica: il caso Puglia 31
Strategies for the Development of a Territory 27
La comunicazione-informazione pubblica. La situazione attuale e le prospettive auspicabili 26
Intellectual Capital Perspective on Urban Sophisticate Retailing: A Media Narratives Analysis through Dual Processing Theory (DPT) 25
null 25
Retail Concentration: The shopping streets 25
Le nuove frontiere del brand engagement 22
null 21
La prospettiva olistica del customer relationship management I livelli di engagement nel rapporto brand-cliente 21
null 18
null 17
null 17
null 16
The ACT Model: A Literature Review on the Role of Influencer Marketing in Digital Environments with a Focus on Food and Beverage 13
Il turismo enogastronomico in Puglia tra valorizzazione territoriale ed esperienza immersa 6
The new frontiers of Brand Engagement 5
Totale 4.766
Categoria #
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Totale 17.556


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021218 0 0 0 0 0 50 39 21 31 45 21 11
2021/2022324 20 23 2 20 7 18 51 24 18 8 55 78
2022/2023598 65 76 30 54 59 76 7 79 98 10 25 19
2023/2024552 30 44 41 54 57 77 64 51 24 43 29 38
2024/20251.093 69 36 83 67 67 90 142 64 61 48 132 234
2025/2026867 246 82 74 177 218 70 0 0 0 0 0 0
Totale 4.766