PASSARO, PIERLUIGI
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 1.675
EU - Europa 895
AS - Asia 326
SA - Sud America 27
OC - Oceania 17
AF - Africa 14
Totale 2.954
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.670
IT - Italia 500
SE - Svezia 122
CN - Cina 113
SG - Singapore 103
GB - Regno Unito 55
DE - Germania 53
UA - Ucraina 41
FI - Finlandia 24
BE - Belgio 21
FR - Francia 18
AR - Argentina 17
IN - India 16
AU - Australia 14
ID - Indonesia 14
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 12
TW - Taiwan 10
ES - Italia 9
GR - Grecia 9
PH - Filippine 9
PK - Pakistan 9
TR - Turchia 9
SI - Slovenia 8
BR - Brasile 7
VN - Vietnam 7
HK - Hong Kong 6
PL - Polonia 6
CA - Canada 5
HU - Ungheria 5
MY - Malesia 4
CH - Svizzera 3
IE - Irlanda 3
LT - Lituania 3
NL - Olanda 3
NZ - Nuova Zelanda 3
OM - Oman 3
BD - Bangladesh 2
BF - Burkina Faso 2
CY - Cipro 2
DK - Danimarca 2
DZ - Algeria 2
HR - Croazia 2
IR - Iran 2
LV - Lettonia 2
MA - Marocco 2
NG - Nigeria 2
PE - Perù 2
RU - Federazione Russa 2
SA - Arabia Saudita 2
TZ - Tanzania 2
ZA - Sudafrica 2
AT - Austria 1
BG - Bulgaria 1
BJ - Benin 1
BT - Bhutan 1
CO - Colombia 1
JP - Giappone 1
NO - Norvegia 1
NP - Nepal 1
PT - Portogallo 1
SN - Senegal 1
Totale 2.954
Città #
Chandler 237
Woodbridge 162
Fairfield 153
Ann Arbor 129
Nyköping 117
Ashburn 112
Jacksonville 110
Bari 92
Houston 84
Seattle 71
Rome 65
Cambridge 61
Wilmington 57
Singapore 52
Lawrence 41
Roxbury 39
Milan 26
Des Moines 24
Nanjing 24
New York 20
Inglewood 19
La Falda 17
Brussels 16
Leverano 16
Hebei 14
Candiolo 13
Boardman 12
Macao 12
Beijing 11
Los Angeles 11
Princeton 11
Dearborn 10
Grottaglie 10
Munich 9
Athens 8
Ljubljana 8
San Diego 8
Shenyang 8
Padova 7
Jiaxing 6
Napoli 6
Santa Clara 6
Bologna 5
Budapest 5
Catania 5
Changsha 5
Grumo Appula 5
Hull 5
Lecce 5
Nanchang 5
Pune 5
Sant'Egidio del Monte Albino 5
Santa Marinella 5
Stimigliano 5
Turin 5
Capurso 4
Faisalabad 4
Florence 4
Genoa 4
Gessate 4
Indiana 4
London 4
Melbourne 4
Naples 4
Nevşehir 4
Tianjin 4
Washington 4
Wroclaw 4
Zhengzhou 4
Afragola 3
Atlanta 3
Bergamo 3
Bitritto 3
Brisbane 3
Casarano 3
Coimbatore 3
Dublin 3
Fuzhou 3
Guildford 3
Highcliffe 3
Ho Chi Minh City 3
Jakarta 3
Jinan 3
Kaohsiung City 3
Lambeth 3
Leipzig 3
Lequile 3
Muscat 3
Paris 3
Passau 3
Perth 3
Piacenza 3
Redwood City 3
Rovato 3
Salerno 3
San Marcello Pistoiese 3
San Mauro Torinese 3
Sevilla 3
Subang Jaya 3
Surakarta 3
Totale 2.128
Nome #
Areas and Perspectives of the World Wine Market 216
Green Marketing and Sustainable Development: A Statistical Survey on Ikea Customers’ Perception 140
Making cheese with caprifig sap in Apulia, Italy: possible rebirth of an ancient tradition 127
Business Model in Air Transport: Evolution of Innovation Concept 123
Consumer Innovativeness in Food Industry. From Literature Review some indications for business practices. 110
Financing the consumers and new dynamics in time of crisis: An analysis of a well-known furniture and multinational store in Bari, Italy 108
Global Risk, Local Attachment: Investigating Tourists' Staycation Intention During a Pandemic 107
Effects on tourism flows of an Apulian wine: the Primitivo of Manduria 97
Retail concentrations. The shopping streets. 87
The Holistic Vision of Customer Relationship Management 82
Market and Company Dimension in the Internet Age 79
La ricerca scientifica e tecnologica nelle imprese industriali 78
The management of a project for the services quality improvement in the tourism sector – The Emas/Ecolabel certification of a touristic structure in the South Italy 75
Crowdsourcing in Fashion: Is Mass Customisation the Power to Consumer Engagement? 73
Il fenomeno dell’enoturismo nelle terre del Primitivo di Manduria 73
null 72
The Typicality of the Agri-Food Product Driver of the Enhancement of Destination Tourism The Apulian Case History 69
Il content marketing per le aziende vitivinicole. Una nuova opportunità di comunicazione 68
Il cluster generato dalla film commission per il marketing territoriale 67
Il marketing dei servizi 64
null 64
Analisi della comunicazione di responsabilità sociale 55
L'importanza del reputation brand nei marketplaces digitali 54
null 50
null 48
L'enterprise 2.0, il Social Software e gli Stakeholder 47
Albergo diffuso e turismo sostenibile 45
Smashing local boundaries for sustain companies’ innovativeness: the role of international R&D teams 44
null 43
null 42
null 40
Evoluzione della competizione tra le marche e nuovi strumenti di brand building 40
Company Innovation and Redefinition of Strategic Optic: Business - Modell in the Air Transportation 40
null 38
Sunday consumer behavior: A case study in retail marketing 38
null 37
Le aziende di servizi pubblici. Sistemi di governance e qualità 35
The Corporate Governance in a local firm of public services: the example Amet Trani 34
null 32
Le opportunità delle tecnologie digitali per le imprese vitivinicole 32
Il format diffuso: analisi dell'impatto della circolarità sulla brand retail experience 31
null 25
Gli effetti della rivoluzione digitale sui consumatori: dai nuovi paradigmi ai nuovi modelli di web advertising nella logica della brand experience 25
L'esternalizzazione dei servizi negli enti locali. Problematiche organizzative e gestionali 23
LA gestione commerciale e finanziaria delle imprese industriali operanti sui mercati internazionali - Alcune riflessioni - 23
La valorizzazione del territorio mediante le relazioni tra gli attori e i tematismi dei luoghi 22
null 21
Investigating Staycation Intention: The Influence of Risk Aversion, Community Attachment and Perceived Control During the Pandemic 19
Digital Innovation in Public Administration: Statistical Analysis for the Governance Support 18
null 18
null 17
null 17
null 16
L'organizzazione dell'impresa turistica: il caso Puglia 15
La comunicazione-informazione pubblica. La situazione attuale e le prospettive auspicabili 12
La prospettiva olistica del customer relationship management I livelli di engagement nel rapporto brand-cliente 9
The management of a project for the improvement of the services quality in the tourism sector – The certification Emas/Ecolabel of a touristic structure in the south Italy 8
Statistical analysis of the circular economy for the intervention policies of the NRRP 7
Strategies for the Development of a Territory 7
The management of a project for the improvement of the services quality in the tourism sector - the certification EMAS/ECOLABEL of a touristic -structure in the south Italy. 6
Retail Concentration: The shopping streets 4
Le nuove frontiere del brand engagement 1
Totale 3.117
Categoria #
all - tutte 11.340
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 11.340


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020293 0 0 0 0 45 34 63 38 44 15 39 15
2020/2021383 39 12 23 27 64 50 39 21 31 45 21 11
2021/2022324 20 23 2 20 7 18 51 24 18 8 55 78
2022/2023598 65 76 30 54 59 76 7 79 98 10 25 19
2023/2024552 30 44 41 54 57 77 64 51 24 43 29 38
2024/2025311 69 36 83 67 56 0 0 0 0 0 0 0
Totale 3.117