PASSARO, PIERLUIGI
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 1.662
EU - Europa 842
AS - Asia 255
SA - Sud America 21
OC - Oceania 13
AF - Africa 11
Totale 2.804
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.659
IT - Italia 463
SE - Svezia 122
CN - Cina 107
SG - Singapore 54
DE - Germania 49
GB - Regno Unito 46
UA - Ucraina 41
FI - Finlandia 24
BE - Belgio 21
FR - Francia 18
AR - Argentina 17
IN - India 16
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 12
AU - Australia 11
ID - Indonesia 11
TW - Taiwan 10
ES - Italia 9
PH - Filippine 9
GR - Grecia 8
SI - Slovenia 8
PK - Pakistan 7
HK - Hong Kong 6
PL - Polonia 6
TR - Turchia 5
HU - Ungheria 4
MY - Malesia 4
CA - Canada 3
CH - Svizzera 3
LT - Lituania 3
NL - Olanda 3
OM - Oman 3
VN - Vietnam 3
BD - Bangladesh 2
BF - Burkina Faso 2
BR - Brasile 2
DK - Danimarca 2
DZ - Algeria 2
HR - Croazia 2
IE - Irlanda 2
IR - Iran 2
LV - Lettonia 2
MA - Marocco 2
NG - Nigeria 2
NZ - Nuova Zelanda 2
PE - Perù 2
RU - Federazione Russa 2
SA - Arabia Saudita 2
ZA - Sudafrica 2
AT - Austria 1
BG - Bulgaria 1
BJ - Benin 1
BT - Bhutan 1
JP - Giappone 1
NO - Norvegia 1
PT - Portogallo 1
Totale 2.804
Città #
Chandler 237
Woodbridge 162
Fairfield 153
Ann Arbor 129
Nyköping 117
Ashburn 111
Jacksonville 110
Bari 90
Houston 84
Seattle 71
Rome 62
Cambridge 59
Wilmington 57
Lawrence 41
Roxbury 39
Singapore 32
Des Moines 24
Nanjing 24
New York 20
Inglewood 19
La Falda 17
Brussels 16
Leverano 16
Hebei 14
Milan 14
Candiolo 13
Boardman 12
Macao 12
Los Angeles 11
Princeton 11
Dearborn 10
Beijing 9
Grottaglie 8
Ljubljana 8
San Diego 8
Shenyang 8
Athens 7
Munich 7
Padova 7
Jiaxing 6
Napoli 6
Bologna 5
Catania 5
Changsha 5
Grumo Appula 5
Lecce 5
Nanchang 5
Pune 5
Sant'Egidio del Monte Albino 5
Santa Clara 5
Santa Marinella 5
Stimigliano 5
Turin 5
Budapest 4
Capurso 4
Faisalabad 4
Florence 4
Genoa 4
Gessate 4
Indiana 4
London 4
Naples 4
Tianjin 4
Washington 4
Wroclaw 4
Zhengzhou 4
Afragola 3
Atlanta 3
Bergamo 3
Bitritto 3
Brisbane 3
Casarano 3
Coimbatore 3
Fuzhou 3
Highcliffe 3
Jakarta 3
Jinan 3
Kaohsiung City 3
Lambeth 3
Leipzig 3
Lequile 3
Muscat 3
Paris 3
Passau 3
Perth 3
Piacenza 3
Redwood City 3
Rovato 3
Salerno 3
San Marcello Pistoiese 3
San Mauro Torinese 3
Sevilla 3
Subang Jaya 3
Taichung 3
Taranto 3
Taurisano 3
Treviso 3
Venice 3
Villa Cortese 3
Vilnius 3
Totale 2.075
Nome #
Areas and Perspectives of the World Wine Market 191
Green Marketing and Sustainable Development: A Statistical Survey on Ikea Customers’ Perception 130
Business Model in Air Transport: Evolution of Innovation Concept 120
Making cheese with caprifig sap in Apulia, Italy: possible rebirth of an ancient tradition 110
Consumer Innovativeness in Food Industry. From Literature Review some indications for business practices. 108
Financing the consumers and new dynamics in time of crisis: An analysis of a well-known furniture and multinational store in Bari, Italy 108
Global Risk, Local Attachment: Investigating Tourists' Staycation Intention During a Pandemic 99
Effects on tourism flows of an Apulian wine: the Primitivo of Manduria 92
Retail concentrations. The shopping streets. 87
The Holistic Vision of Customer Relationship Management 82
Market and Company Dimension in the Internet Age 79
La ricerca scientifica e tecnologica nelle imprese industriali 73
Crowdsourcing in Fashion: Is Mass Customisation the Power to Consumer Engagement? 72
null 72
The management of a project for the services quality improvement in the tourism sector – The Emas/Ecolabel certification of a touristic structure in the South Italy 68
Il cluster generato dalla film commission per il marketing territoriale 65
null 64
Il content marketing per le aziende vitivinicole. Una nuova opportunità di comunicazione 64
The Typicality of the Agri-Food Product Driver of the Enhancement of Destination Tourism The Apulian Case History 63
Il marketing dei servizi 59
Il fenomeno dell’enoturismo nelle terre del Primitivo di Manduria 56
Analisi della comunicazione di responsabilità sociale 54
L'importanza del reputation brand nei marketplaces digitali 54
null 50
null 48
L'enterprise 2.0, il Social Software e gli Stakeholder 46
Smashing local boundaries for sustain companies’ innovativeness: the role of international R&D teams 44
null 43
null 42
Albergo diffuso e turismo sostenibile 42
null 40
Evoluzione della competizione tra le marche e nuovi strumenti di brand building 40
Company Innovation and Redefinition of Strategic Optic: Business - Modell in the Air Transportation 40
null 38
null 37
Sunday consumer behavior: A case study in retail marketing 35
The Corporate Governance in a local firm of public services: the example Amet Trani 34
Le aziende di servizi pubblici. Sistemi di governance e qualità 34
null 32
Le opportunità delle tecnologie digitali per le imprese vitivinicole 30
Il format diffuso: analisi dell'impatto della circolarità sulla brand retail experience 29
null 25
null 21
L'esternalizzazione dei servizi negli enti locali. Problematiche organizzative e gestionali 21
La valorizzazione del territorio mediante le relazioni tra gli attori e i tematismi dei luoghi 21
LA gestione commerciale e finanziaria delle imprese industriali operanti sui mercati internazionali - Alcune riflessioni - 21
Investigating Staycation Intention: The Influence of Risk Aversion, Community Attachment and Perceived Control During the Pandemic 18
null 18
Gli effetti della rivoluzione digitale sui consumatori: dai nuovi paradigmi ai nuovi modelli di web advertising nella logica della brand experience 18
null 17
null 17
Digital Innovation in Public Administration: Statistical Analysis for the Governance Support 16
null 16
L'organizzazione dell'impresa turistica: il caso Puglia 13
La comunicazione-informazione pubblica. La situazione attuale e le prospettive auspicabili 11
La prospettiva olistica del customer relationship management I livelli di engagement nel rapporto brand-cliente 8
The management of a project for the improvement of the services quality in the tourism sector – The certification Emas/Ecolabel of a touristic structure in the south Italy 8
Statistical analysis of the circular economy for the intervention policies of the NRRP 7
Strategies for the Development of a Territory 7
The management of a project for the improvement of the services quality in the tourism sector - the certification EMAS/ECOLABEL of a touristic -structure in the south Italy. 6
Retail Concentration: The shopping streets 3
Le nuove frontiere del brand engagement 1
Totale 2.967
Categoria #
all - tutte 10.309
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conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 10.309


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020364 0 0 35 36 45 34 63 38 44 15 39 15
2020/2021383 39 12 23 27 64 50 39 21 31 45 21 11
2021/2022324 20 23 2 20 7 18 51 24 18 8 55 78
2022/2023598 65 76 30 54 59 76 7 79 98 10 25 19
2023/2024552 30 44 41 54 57 77 64 51 24 43 29 38
2024/2025161 69 36 56 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 2.967