PASSARO, PIERLUIGI
PASSARO, PIERLUIGI
DIPARTIMENTO DI ECONOMIA, MANAGEMENT E DIRITTO DELL'IMPRESA
Albergo diffuso e turismo sostenibile
2018-01-01 Passaro, Pierluigi
Analisi della comunicazione di responsabilità sociale
2011-01-01 Passaro, Pierluigi
Areas and Perspectives of the World Wine Market
2019-01-01 Passaro, Pierluigi
Business Model in Air Transport: Evolution of Innovation Concept
2017-01-01 Passaro, P.
Company Innovation and Redefinition of Strategic Optic: Business - Modell in the Air Transportation
2015-01-01 Passaro, Pierluigi
Consumer Innovativeness in Food Industry. From Literature Review some indications for business practices.
2017-01-01 Passaro, Pierluigi; Salomone, Sergio
Crowdsourcing in Fashion: Is Mass Customisation the Power to Consumer Engagement?
2014-01-01 Anouti, C; Kourtoubelides, M; Passaro, Pierluigi
Digital Innovation in Public Administration: Statistical Analysis for the Governance Support
2023-01-01 Perchinunno, Paola; Passaro, Pierluigi; Romanazzi, Patrizia; Rotondo, Francesco; L'Abbate, Samuela
Effects on tourism flows of an Apulian wine: the Primitivo of Manduria
2020-01-01 Passaro, Pierluigi; Boccuzzi, Celeste; Amicarelli, Vera
Evoluzione della competizione tra le marche e nuovi strumenti di brand building
2007-01-01 Passaro, Pierluigi
Financing the consumers and new dynamics in time of crisis: An analysis of a well-known furniture and multinational store in Bari, Italy
2017-01-01 Passaro, Pierluigi; Vittorio, Di; Schirone,
Gli effetti della rivoluzione digitale sui consumatori: dai nuovi paradigmi ai nuovi modelli di web advertising nella logica della brand experience
2013-01-01 DI VITTORIO, Arianna; Passaro, Pierluigi
Global Risk, Local Attachment: Investigating Tourists' Staycation Intention During a Pandemic
2021-01-01 Pichierri, Marco; Passaro, Pierluigi; Petruzzellis, Luca
Green Marketing and Sustainable Development: A Statistical Survey on Ikea Customers’ Perception
2015-01-01 Perchinunno, Paola; Passaro, Pierluigi; Schirone Dario, Antonio
Il cluster generato dalla film commission per il marketing territoriale
2009-01-01 Passaro, Pierluigi
Il content marketing per le aziende vitivinicole. Una nuova opportunità di comunicazione
2018-01-01 Passaro, Pierluigi
Il fenomeno dell’enoturismo nelle terre del Primitivo di Manduria
2019-01-01 Passaro, Pierluigi; Boccuzzi, Celeste; Amicarelli, Vera
Il format diffuso: analisi dell'impatto della circolarità sulla brand retail experience
2016-01-01 DE COSMO, LUCREZIA MARIA; Petruzzellis, Luca; Passaro, Pierluigi
Il marketing dei servizi
2010-01-01 Passaro, Pierluigi
Investigating Staycation Intention: The Influence of Risk Aversion, Community Attachment and Perceived Control During the Pandemic
2023-01-01 Pichierri, Marco; Petruzzellis, Luca; Passaro, Pierluigi