IAFFALDANO, NICOLAIA
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 1.340
EU - Europa 1.208
AS - Asia 831
SA - Sud America 169
AF - Africa 16
OC - Oceania 2
Totale 3.566
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.301
IT - Italia 528
SG - Singapore 406
GB - Regno Unito 184
CN - Cina 179
BR - Brasile 135
HK - Hong Kong 135
SE - Svezia 127
RU - Federazione Russa 81
DE - Germania 69
FI - Finlandia 63
UA - Ucraina 52
VN - Vietnam 41
FR - Francia 39
CA - Canada 19
BE - Belgio 15
JP - Giappone 15
MX - Messico 14
CO - Colombia 10
ES - Italia 10
BD - Bangladesh 9
IN - India 9
AR - Argentina 8
IQ - Iraq 8
NL - Olanda 8
VE - Venezuela 8
IE - Irlanda 7
PL - Polonia 7
ZA - Sudafrica 6
LT - Lituania 5
ID - Indonesia 4
MY - Malesia 4
CH - Svizzera 3
GR - Grecia 3
TR - Turchia 3
TW - Taiwan 3
AM - Armenia 2
AU - Australia 2
CL - Cile 2
EC - Ecuador 2
EG - Egitto 2
HN - Honduras 2
JO - Giordania 2
KE - Kenya 2
KR - Corea 2
NG - Nigeria 2
PE - Perù 2
PK - Pakistan 2
SA - Arabia Saudita 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
AF - Afghanistan, Repubblica islamica di 1
AL - Albania 1
AO - Angola 1
BB - Barbados 1
CI - Costa d'Avorio 1
CR - Costa Rica 1
CZ - Repubblica Ceca 1
DK - Danimarca 1
ET - Etiopia 1
HU - Ungheria 1
IL - Israele 1
JM - Giamaica 1
MA - Marocco 1
NP - Nepal 1
PY - Paraguay 1
RO - Romania 1
RS - Serbia 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
TT - Trinidad e Tobago 1
UY - Uruguay 1
UZ - Uzbekistan 1
Totale 3.566
Città #
Singapore 226
Chandler 183
Hong Kong 133
Jacksonville 128
Nyköping 101
Ann Arbor 83
Ashburn 76
Bari 75
Beijing 74
Woodbridge 67
Fairfield 52
Houston 51
Rome 47
Dallas 44
Helsinki 40
Lawrence 37
Roxbury 36
Brooklyn 31
Wilmington 30
Nanjing 28
Seattle 26
London 25
Moscow 24
Cambridge 23
Milan 22
Des Moines 21
Los Angeles 17
New York 16
Brussels 15
Genoa 15
Naples 15
Boardman 13
Tokyo 13
Falkenstein 12
Verona 12
San Francisco 11
São Paulo 11
Inglewood 10
Toronto 10
Turi 10
Ho Chi Minh City 9
Jiaxing 9
Barcelona 8
Bogotá 8
Falls Church 8
Hanoi 8
Bitonto 7
Bologna 7
Frankfurt am Main 7
Mexico City 7
Mola Di Bari 7
Nanchang 7
Palermo 7
Princeton 7
Turin 7
Auburn Hills 6
Catania 6
Dublin 6
Fasano 6
Paris 6
Pescara 6
Santa Clara 6
Shenyang 6
The Dalles 6
Buffalo 5
Cagliari 5
Campinas 5
Florence 5
Perugia 5
Rio de Janeiro 5
Ancona 4
Bexley 4
Boston 4
Catanzaro 4
Changsha 4
Follonica 4
Hebei 4
Kuala Lumpur 4
Nuremberg 4
Pasian di Prato 4
Phoenix 4
Salerno 4
San Gennaro Vesuviano 4
Tianjin 4
Valenzano 4
Venice 4
Vilnius 4
Wroclaw 4
Baghdad 3
Buchegg 3
Campina Grande 3
Campobasso 3
Capurso 3
Chang-hua 3
Chennai 3
Chicago 3
Columbus 3
Céglie Messápica 3
Denver 3
Fiumicino 3
Totale 2.168
Nome #
Research, education and tourism as place marketing tools: the case of The Jonian Dolphin Conservation in Taranto, Italy 206
Il turismo delle radici nel Mezzogiorno d'Italia: il ruolo delle amministrazioni comunali 170
Identity processes in marketing: Relationship between image and personality of tourist destination, destination self congruity and behavioral responses 135
A Systemic Approach to the Management of Museum Heritage: The Case of Basilicata Region Museum Pole (Italy) 120
Il turismo sostenibile come percorso naturale per lo sviluppo di un’area marina protetta: evidenze empiriche dalla destinazione Isole Tremiti 111
null 97
Il turismo sostenibile e il contratto di rete delle masserie pugliesi 89
Innovation and Aggregation: a Governance Model to sustain Competitiveness of Wine Company in South Italy 80
I turisti delle radici di origini italiane. L'indagine qualitativa. 74
Il "capitale sociale" del territorio e lo sviluppo sostenibile delle imprese locali: evidenze empiriche 74
null 73
La valutazione della qualità nei servizi sanitari 71
Storytelling as a Value Co-creation Instrument for Matera European Capital of Culture 2019 66
El turismo de las raíces en el Mezzogiorno italiano: el rol de las administraciones municipales 66
Aggregation and Innovation in rural tourism: tourist destination of the "hundred country houses" 63
A hospital structure of pain medicine to improve the patients' perceived quality of heath care services: the experience of the University Hospital "Ospedali Riuniti" in Foggia 59
Il Turismo delle Radici e l'esperienza di alcune Associazioni dei Pugliesi nel mondo 58
L’attrattività del territorio rurale pugliese per lo sviluppo del turismo sostenibile delle Masserie 57
Brand equity and the alignment to new social and competitive paradigms in the modern context 57
Determinants of destination competitiveness and sustainability: a factor and cluster analysis 57
null 56
Roots tourism in the south of Italy: the role of the municipalities 53
null 53
I driver per la competitività del "museo diffuso": il ruolo degli asset immateriali 53
null 52
null 50
La dimensione del fattore tempo 50
Applying Sustainability Indicators in the Analysis and Segmentation of Tourist Demand - Implications for Marine Visitor Experiences on the Tremiti Islands, Italy 50
Focus on the Role and Point of View of Municipal Administrations in the Apulia Region on the Phenomenon of Roots Tourism Through a Factor Analysis 49
La trasformazione dell'offerta: dal pacchetto dei servizi a esperienze e soluzioni 49
null 48
null 48
Il "museo diffuso" e le risorse immateriali quali determinanti della competitività di una destinazione turistica culturale 47
Forme organizzative e nuovi bisogni comunicazionali 47
null 42
Management delle istituzioni museali 42
null 41
La prospettiva reticolare nel settore non profit 41
Modello organizzativo per comunicare 41
null 39
null 38
null 38
null 38
A view of the new social paradigms in the modern context as a source of competitive advantage of the enterprises 38
La valutazione della qualità nelle aziende sanitarie pugliesi 38
Roots tourists of Italian origins. The qualitative survey 37
null 36
null 36
null 36
null 36
La gestione del patrimonio culturale in ottica sistemica 36
null 35
Pain management to improve the patients' perceived quality of health care services: a theoretical framework 34
PMI: il successo si chiama "qualità totale" 34
null 33
The Proposal of a model to build a museum network and its management in a systemic perspective in Apulia 33
null 32
Reti cliniche da governare 32
L’innovazione strategica sostenibile nel Museo Archeologico "MArTA" di Taranto 32
Turistas de las raíces ascendencia italiana. La investigación cualitativa 31
null 31
null 31
Le strategie per la competitività sostenibile del territorio e del turismo partendo dalla qualità della vita a Taranto 31
null 28
Inter-firm cooperation as strategic element to get a sustainable competitive advantage in rural tourism: network contract "Green-Road" 28
Intangible Assets in the Competitive Processes of the Cultural Touristic Destination: An Empirical Evidence from Taranto's Destination 27
The Sustainable Strategic Innovation adopted by the Archaeological Museum of Taranto "MArTA" which drives the repositioning of Taranto as a Cultural Tourist Destination 23
L'organizzazione e la gestione degli eventi: "Convegno Internazionale di Studi sulla Magna Grecia" 23
Inter-firm cooperation as strategic element to get a sustainable competitive advantage in rural tourism: network contract 'green-road' 23
Tourism Development in Italian Natural Protected Areas: Traditional and Innovative Tools to Face Overtourism and Other Possible Negative Effects 23
null 21
Sustainable Accommodation in a fragile tourist destination: the case of Matera 21
The role of local community in the repositioning process of Taranto as a sustainable tourist destination 21
null 19
Le associazioni di pugliesi nel mondo 16
Natural heritage as a tool to promote wellbeing and quality of life: the case of I Giganti della Sila, Italy 15
null 14
null 10
Roots Tourism and Worldwide Apulian Associations' Experience 6
null 5
Totale 3.853
Categoria #
all - tutte 15.458
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curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 15.458


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021170 0 0 0 0 0 50 20 10 41 31 10 8
2021/2022320 5 21 11 12 26 33 3 38 11 5 59 96
2022/2023490 52 77 29 42 57 46 6 53 85 7 14 22
2023/2024248 19 29 20 9 29 25 15 22 18 5 35 22
2024/2025992 32 38 54 39 41 106 109 63 41 50 162 257
2025/2026792 198 74 123 102 216 79 0 0 0 0 0 0
Totale 3.853