IAFFALDANO, NICOLAIA
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 1.093
EU - Europa 718
AS - Asia 187
SA - Sud America 8
OC - Oceania 2
AF - Africa 1
Totale 2.009
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.081
IT - Italia 384
SE - Svezia 127
CN - Cina 113
SG - Singapore 64
UA - Ucraina 49
DE - Germania 47
GB - Regno Unito 42
FI - Finlandia 23
BE - Belgio 15
FR - Francia 12
CA - Canada 10
BR - Brasile 7
IE - Irlanda 7
ES - Italia 3
LT - Lituania 3
AM - Armenia 2
AU - Australia 2
ID - Indonesia 2
IN - India 2
KR - Corea 2
MX - Messico 2
AL - Albania 1
CL - Cile 1
CZ - Repubblica Ceca 1
DK - Danimarca 1
HK - Hong Kong 1
RS - Serbia 1
RU - Federazione Russa 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
TR - Turchia 1
ZA - Sudafrica 1
Totale 2.009
Città #
Chandler 191
Jacksonville 128
Nyköping 104
Ann Arbor 83
Woodbridge 67
Bari 63
Fairfield 52
Beijing 48
Houston 48
Singapore 47
Ashburn 41
Lawrence 37
Roxbury 36
Wilmington 30
Nanjing 28
Seattle 26
Brooklyn 25
Cambridge 23
Rome 23
Des Moines 21
Milan 18
Brussels 15
Boardman 13
Inglewood 10
Turi 10
Jiaxing 9
Falls Church 8
Toronto 8
Genoa 7
Mola Di Bari 7
Nanchang 7
Palermo 7
Princeton 7
San Francisco 7
Auburn Hills 6
Catania 6
Dublin 6
Paris 6
Shenyang 6
Fasano 5
New York 5
Sarno 5
Turin 5
Changsha 4
Florence 4
Follonica 4
Hebei 4
Pasian di Prato 4
San Gennaro Vesuviano 4
Valenzano 4
Verona 4
Bologna 3
Campobasso 3
Capurso 3
Céglie Messápica 3
Fiumicino 3
Francavilla Fontana 3
Gravina In Puglia 3
Leipzig 3
Los Angeles 3
Naples 3
Padova 3
San Diego 3
Somma Vesuviana 3
Tianjin 3
Vilnius 3
Altamura 2
Ancona 2
Austin 2
Barcelona 2
Basiano 2
Beaconsfield 2
Bergamo 2
Bournemouth 2
Buia 2
Cagliari 2
Campina Grande 2
Castel Frentano 2
Catanzaro 2
Corato 2
Fermo 2
Guadalajara 2
Hanover 2
London 2
Lungro 2
Matera 2
Narni 2
Norwalk 2
Nuremberg 2
Pisa 2
Redwood City 2
Roccabernarda 2
Rovigo 2
San Gavino Monreale 2
Santa Clara 2
Sulmona 2
São Paulo 2
Torre del Greco 2
Treviso 2
Umuarama 2
Totale 1.449
Nome #
null 97
Il turismo delle radici nel Mezzogiorno d'Italia: il ruolo delle amministrazioni comunali 91
A Systemic Approach to the Management of Museum Heritage: The Case of Basilicata Region Museum Pole (Italy) 84
Identity processes in marketing: Relationship between image and personality of tourist destination, destination self congruity and behavioral responses 81
null 73
Il turismo sostenibile come percorso naturale per lo sviluppo di un’area marina protetta: evidenze empiriche dalla destinazione Isole Tremiti 66
null 56
null 53
null 52
null 50
null 48
null 48
Il turismo sostenibile e il contratto di rete delle masserie pugliesi 45
Innovation and Aggregation: a Governance Model to sustain Competitiveness of Wine Company in South Italy 44
null 42
null 41
null 39
Storytelling as a Value Co-creation Instrument for Matera European Capital of Culture 2019 39
null 38
null 38
null 38
L’attrattività del territorio rurale pugliese per lo sviluppo del turismo sostenibile delle Masserie 38
null 36
null 36
null 36
null 36
null 35
La valutazione della qualità nei servizi sanitari 35
null 33
null 32
null 31
null 31
Brand equity and the alignment to new social and competitive paradigms in the modern context 30
null 28
I turisti delle radici di origini italiane. L'indagine qualitativa. 27
Research, education and tourism as place marketing tools: the case of The Jonian Dolphin Conservation in Taranto, Italy 27
Determinants of destination competitiveness and sustainability: a factor and cluster analysis 26
Aggregation and Innovation in rural tourism: tourist destination of the "hundred country houses" 24
Management delle istituzioni museali 24
A hospital structure of pain medicine to improve the patients' perceived quality of heath care services: the experience of the University Hospital "Ospedali Riuniti" in Foggia 23
La prospettiva reticolare nel settore non profit 23
I driver per la competitività del "museo diffuso": il ruolo degli asset immateriali 22
null 21
null 21
La dimensione del fattore tempo 21
Roots tourism in the south of Italy: the role of the municipalities 20
null 20
Il "capitale sociale" del territorio e lo sviluppo sostenibile delle imprese locali: evidenze empiriche 19
null 19
La trasformazione dell'offerta: dal pacchetto dei servizi a esperienze e soluzioni 19
La valutazione della qualità nelle aziende sanitarie pugliesi 18
La gestione del patrimonio culturale in ottica sistemica 18
Modello organizzativo per comunicare 18
PMI: il successo si chiama "qualità totale" 18
Il Turismo delle Radici e l'esperienza di alcune Associazioni dei Pugliesi nel mondo 17
Forme organizzative e nuovi bisogni comunicazionali 16
Reti cliniche da governare 16
Inter-firm cooperation as strategic element to get a sustainable competitive advantage in rural tourism: network contract "Green-Road" 15
Il "museo diffuso" e le risorse immateriali quali determinanti della competitività di una destinazione turistica culturale 15
Le strategie per la competitività sostenibile del territorio e del turismo partendo dalla qualità della vita a Taranto 14
null 14
Applying Sustainability Indicators in the Analysis and Segmentation of Tourist Demand - Implications for Marine Visitor Experiences on the Tremiti Islands, Italy 12
The Proposal of a model to build a museum network and its management in a systemic perspective in Apulia 12
El turismo de las raíces en el Mezzogiorno italiano: el rol de las administraciones municipales 12
Pain management to improve the patients' perceived quality of health care services: a theoretical framework 10
L'organizzazione e la gestione degli eventi: "Convegno Internazionale di Studi sulla Magna Grecia" 10
null 10
Focus on the Role and Point of View of Municipal Administrations in the Apulia Region on the Phenomenon of Roots Tourism Through a Factor Analysis 9
Roots tourists of Italian origins. The qualitative survey 9
Intangible Assets in the Competitive Processes of the Cultural Touristic Destination: An Empirical Evidence from Taranto's Destination 9
A view of the new social paradigms in the modern context as a source of competitive advantage of the enterprises 7
Inter-firm cooperation as strategic element to get a sustainable competitive advantage in rural tourism: network contract 'green-road' 7
Tourism Development in Italian Natural Protected Areas: Traditional and Innovative Tools to Face Overtourism and Other Possible Negative Effects 6
The Sustainable Strategic Innovation adopted by the Archaeological Museum of Taranto "MArTA" which drives the repositioning of Taranto as a Cultural Tourist Destination 5
null 5
L’innovazione strategica sostenibile nel Museo Archeologico "MArTA" di Taranto 4
The role of local community in the repositioning process of Taranto as a sustainable tourist destination 3
Turistas de las raíces ascendencia italiana. La investigación cualitativa 2
Le associazioni di pugliesi nel mondo 1
Sustainable Accommodation in a fragile tourist destination: the case of Matera 1
Natural heritage as a tool to promote wellbeing and quality of life: the case of I Giganti della Sila, Italy 1
Totale 2.270
Categoria #
all - tutte 9.330
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 9.330


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020207 0 0 0 0 23 3 21 12 30 34 79 5
2020/2021339 25 15 21 7 101 50 20 10 41 31 10 8
2021/2022320 5 21 11 12 26 33 3 38 11 5 59 96
2022/2023515 52 77 30 45 61 47 6 57 89 7 20 24
2023/2024251 21 29 20 9 29 25 15 22 18 5 35 23
2024/2025173 34 38 55 39 7 0 0 0 0 0 0 0
Totale 2.270