IAFFALDANO, NICOLAIA
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 1.069
EU - Europa 605
AS - Asia 122
SA - Sud America 6
OC - Oceania 2
AF - Africa 1
Totale 1.805
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.061
IT - Italia 282
SE - Svezia 127
CN - Cina 111
UA - Ucraina 49
DE - Germania 47
GB - Regno Unito 33
FI - Finlandia 23
BE - Belgio 13
FR - Francia 12
CA - Canada 8
IE - Irlanda 7
BR - Brasile 5
ES - Italia 3
LT - Lituania 3
AM - Armenia 2
AU - Australia 2
ID - Indonesia 2
IN - India 2
KR - Corea 2
AL - Albania 1
CL - Cile 1
CZ - Repubblica Ceca 1
DK - Danimarca 1
HK - Hong Kong 1
RS - Serbia 1
RU - Federazione Russa 1
SG - Singapore 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
TR - Turchia 1
ZA - Sudafrica 1
Totale 1.805
Città #
Chandler 191
Jacksonville 128
Nyköping 104
Ann Arbor 83
Woodbridge 67
Bari 52
Fairfield 52
Beijing 48
Houston 48
Ashburn 37
Lawrence 37
Roxbury 36
Wilmington 30
Nanjing 28
Seattle 26
Brooklyn 25
Cambridge 23
Des Moines 21
Rome 19
Milan 14
Brussels 13
Boardman 11
Inglewood 10
Turi 10
Jiaxing 9
Falls Church 8
Toronto 8
Mola Di Bari 7
Nanchang 7
Princeton 7
San Francisco 7
Auburn Hills 6
Catania 6
Dublin 6
Paris 6
Shenyang 6
Fasano 5
New York 5
Sarno 5
Changsha 4
Hebei 4
Palermo 4
Pasian di Prato 4
Capurso 3
Céglie Messápica 3
Fiumicino 3
Francavilla Fontana 3
Gravina In Puglia 3
Leipzig 3
Padova 3
San Diego 3
Tianjin 3
Vilnius 3
Altamura 2
Ancona 2
Austin 2
Barcelona 2
Basiano 2
Bologna 2
Bournemouth 2
Buia 2
Cagliari 2
Campina Grande 2
Castel Frentano 2
Corato 2
Hanover 2
London 2
Los Angeles 2
Narni 2
Norwalk 2
Nuremberg 2
Redwood City 2
Rovigo 2
San Gavino Monreale 2
Sulmona 2
São Paulo 2
Torre del Greco 2
Treviso 2
Turin 2
Verona 2
Yerevan 2
A Coruña 1
Arnesano 1
Avellino 1
Bitonto 1
Bitritto 1
Bochum 1
Bratislava 1
Brest 1
Brno 1
Campinas 1
Campobasso 1
Carini 1
Donegal 1
Frankfurt am Main 1
Gauteng 1
Giugliano in Campania 1
Guangzhou 1
Haikou 1
Helsinki 1
Totale 1.332
Nome #
null 97
A Systemic Approach to the Management of Museum Heritage: The Case of Basilicata Region Museum Pole (Italy) 82
Identity processes in marketing: Relationship between image and personality of tourist destination, destination self congruity and behavioral responses 78
null 72
Il turismo delle radici nel Mezzogiorno d'Italia: il ruolo delle amministrazioni comunali 60
null 56
Il turismo sostenibile come percorso naturale per lo sviluppo di un’area marina protetta: evidenze empiriche dalla destinazione Isole Tremiti 55
null 53
null 52
null 49
null 48
null 47
null 42
null 41
Innovation and Aggregation: a Governance Model to sustain Competitiveness of Wine Company in South Italy 40
null 39
null 38
null 37
null 37
null 36
null 36
Storytelling as a Value Co-creation Instrument for Matera European Capital of Culture 2019 36
null 36
null 35
null 34
null 33
Il turismo sostenibile e il contratto di rete delle masserie pugliesi 33
null 32
null 31
null 30
null 28
La valutazione della qualità nei servizi sanitari 27
Brand equity and the alignment to new social and competitive paradigms in the modern context 25
L’attrattività del territorio rurale pugliese per lo sviluppo del turismo sostenibile delle Masserie 24
Determinants of destination competitiveness and sustainability: a factor and cluster analysis 23
Management delle istituzioni museali 22
null 21
null 21
Aggregation and Innovation in rural tourism: tourist destination of the "hundred country houses" 21
A hospital structure of pain medicine to improve the patients' perceived quality of heath care services: the experience of the University Hospital "Ospedali Riuniti" in Foggia 21
La prospettiva reticolare nel settore non profit 21
I driver per la competitività del "museo diffuso": il ruolo degli asset immateriali 20
null 20
null 19
Il "capitale sociale" del territorio e lo sviluppo sostenibile delle imprese locali: evidenze empiriche 18
La gestione del patrimonio culturale in ottica sistemica 17
La dimensione del fattore tempo 17
PMI: il successo si chiama "qualità totale" 17
Research, education and tourism as place marketing tools: the case of The Jonian Dolphin Conservation in Taranto, Italy 17
La valutazione della qualità nelle aziende sanitarie pugliesi 16
La trasformazione dell'offerta: dal pacchetto dei servizi a esperienze e soluzioni 16
I turisti delle radici di origini italiane. L'indagine qualitativa. 15
Forme organizzative e nuovi bisogni comunicazionali 15
Modello organizzativo per comunicare 15
Reti cliniche da governare 15
Il "museo diffuso" e le risorse immateriali quali determinanti della competitività di una destinazione turistica culturale 14
null 14
Inter-firm cooperation as strategic element to get a sustainable competitive advantage in rural tourism: network contract "Green-Road" 13
The Proposal of a model to build a museum network and its management in a systemic perspective in Apulia 11
Il Turismo delle Radici e l'esperienza di alcune Associazioni dei Pugliesi nel mondo 11
Le strategie per la competitività sostenibile del territorio e del turismo partendo dalla qualità della vita a Taranto 10
null 10
Applying Sustainability Indicators in the Analysis and Segmentation of Tourist Demand - Implications for Marine Visitor Experiences on the Tremiti Islands, Italy 9
El turismo de las raíces en el Mezzogiorno italiano: el rol de las administraciones municipales 9
Focus on the Role and Point of View of Municipal Administrations in the Apulia Region on the Phenomenon of Roots Tourism Through a Factor Analysis 8
Intangible Assets in the Competitive Processes of the Cultural Touristic Destination: An Empirical Evidence from Taranto's Destination 8
L'organizzazione e la gestione degli eventi: "Convegno Internazionale di Studi sulla Magna Grecia" 7
Inter-firm cooperation as strategic element to get a sustainable competitive advantage in rural tourism: network contract 'green-road' 7
Pain management to improve the patients' perceived quality of health care services: a theoretical framework 6
Tourism Development in Italian Natural Protected Areas: Traditional and Innovative Tools to Face Overtourism and Other Possible Negative Effects 6
The Sustainable Strategic Innovation adopted by the Archaeological Museum of Taranto "MArTA" which drives the repositioning of Taranto as a Cultural Tourist Destination 5
A view of the new social paradigms in the modern context as a source of competitive advantage of the enterprises 5
null 5
L’innovazione strategica sostenibile nel Museo Archeologico "MArTA" di Taranto 4
The role of local community in the repositioning process of Taranto as a sustainable tourist destination 2
Roots tourists of Italian origins. The qualitative survey 1
Roots tourism in the south of Italy: the role of the municipalities 1
Turistas de las raíces ascendencia italiana. La investigación cualitativa 1
Sustainable Accommodation in a fragile tourist destination: the case of Matera 1
Totale 2.054
Categoria #
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Totale 7.447


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/201926 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 13 13
2019/2020314 69 25 3 10 23 3 21 12 30 34 79 5
2020/2021339 25 15 21 7 101 50 20 10 41 31 10 8
2021/2022320 5 21 11 12 26 33 3 38 11 5 59 96
2022/2023515 52 77 30 45 61 47 6 57 89 7 20 24
2023/2024208 21 29 20 9 29 25 15 22 18 5 15 0
Totale 2.054