IAFFALDANO, NICOLAIA
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 1.288
EU - Europa 1.165
AS - Asia 686
SA - Sud America 156
AF - Africa 11
OC - Oceania 2
Totale 3.308
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.254
IT - Italia 517
SG - Singapore 308
CN - Cina 173
GB - Regno Unito 171
HK - Hong Kong 131
SE - Svezia 127
BR - Brasile 126
RU - Federazione Russa 81
DE - Germania 66
FI - Finlandia 62
UA - Ucraina 50
FR - Francia 27
CA - Canada 18
BE - Belgio 15
JP - Giappone 14
VN - Vietnam 12
MX - Messico 11
CO - Colombia 10
ES - Italia 10
IN - India 9
AR - Argentina 7
IE - Irlanda 7
NL - Olanda 7
PL - Polonia 7
BD - Bangladesh 6
IQ - Iraq 6
VE - Venezuela 6
LT - Lituania 5
ZA - Sudafrica 5
ID - Indonesia 4
CH - Svizzera 3
GR - Grecia 3
MY - Malesia 3
TR - Turchia 3
TW - Taiwan 3
AM - Armenia 2
AU - Australia 2
EC - Ecuador 2
HN - Honduras 2
KR - Corea 2
PE - Perù 2
PK - Pakistan 2
SA - Arabia Saudita 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
AF - Afghanistan, Repubblica islamica di 1
AL - Albania 1
AO - Angola 1
BB - Barbados 1
CI - Costa d'Avorio 1
CL - Cile 1
CZ - Repubblica Ceca 1
DK - Danimarca 1
EG - Egitto 1
ET - Etiopia 1
HU - Ungheria 1
IL - Israele 1
JM - Giamaica 1
JO - Giordania 1
KE - Kenya 1
NG - Nigeria 1
NP - Nepal 1
PY - Paraguay 1
RO - Romania 1
RS - Serbia 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
TT - Trinidad e Tobago 1
UY - Uruguay 1
UZ - Uzbekistan 1
Totale 3.308
Città #
Chandler 183
Singapore 138
Hong Kong 129
Jacksonville 128
Nyköping 101
Ann Arbor 83
Bari 75
Beijing 74
Woodbridge 67
Ashburn 64
Fairfield 52
Houston 50
Rome 46
Dallas 44
Helsinki 39
Lawrence 37
Roxbury 36
Brooklyn 30
Wilmington 30
Nanjing 28
Seattle 26
Moscow 24
Cambridge 23
Milan 22
Des Moines 21
Brussels 15
Boardman 13
London 13
Naples 13
New York 13
Falkenstein 12
Genoa 12
Tokyo 12
Verona 12
Inglewood 10
San Francisco 10
São Paulo 10
Toronto 10
Turi 10
Jiaxing 9
Los Angeles 9
Barcelona 8
Bogotá 8
Falls Church 8
Bitonto 7
Mola Di Bari 7
Nanchang 7
Palermo 7
Princeton 7
Turin 7
Auburn Hills 6
Catania 6
Dublin 6
Fasano 6
Frankfurt am Main 6
Ho Chi Minh City 6
Paris 6
Pescara 6
Santa Clara 6
Shenyang 6
The Dalles 6
Bologna 5
Cagliari 5
Florence 5
Mexico City 5
Perugia 5
Rio de Janeiro 5
Ancona 4
Bexley 4
Boston 4
Campinas 4
Catanzaro 4
Changsha 4
Follonica 4
Hebei 4
Pasian di Prato 4
Salerno 4
San Gennaro Vesuviano 4
Tianjin 4
Valenzano 4
Venice 4
Vilnius 4
Wroclaw 4
Baghdad 3
Buchegg 3
Campina Grande 3
Campobasso 3
Capurso 3
Chang-hua 3
Chennai 3
Columbus 3
Céglie Messápica 3
Fiumicino 3
Francavilla Fontana 3
Gravina In Puglia 3
Kuala Lumpur 3
Leipzig 3
Montreal 3
Nuremberg 3
Nuvolento 3
Totale 2.010
Nome #
Research, education and tourism as place marketing tools: the case of The Jonian Dolphin Conservation in Taranto, Italy 188
Il turismo delle radici nel Mezzogiorno d'Italia: il ruolo delle amministrazioni comunali 148
Identity processes in marketing: Relationship between image and personality of tourist destination, destination self congruity and behavioral responses 128
A Systemic Approach to the Management of Museum Heritage: The Case of Basilicata Region Museum Pole (Italy) 111
Il turismo sostenibile come percorso naturale per lo sviluppo di un’area marina protetta: evidenze empiriche dalla destinazione Isole Tremiti 104
null 97
Il turismo sostenibile e il contratto di rete delle masserie pugliesi 82
Innovation and Aggregation: a Governance Model to sustain Competitiveness of Wine Company in South Italy 75
null 73
Il "capitale sociale" del territorio e lo sviluppo sostenibile delle imprese locali: evidenze empiriche 67
La valutazione della qualità nei servizi sanitari 66
I turisti delle radici di origini italiane. L'indagine qualitativa. 65
Storytelling as a Value Co-creation Instrument for Matera European Capital of Culture 2019 62
El turismo de las raíces en el Mezzogiorno italiano: el rol de las administraciones municipales 58
null 56
L’attrattività del territorio rurale pugliese per lo sviluppo del turismo sostenibile delle Masserie 56
Aggregation and Innovation in rural tourism: tourist destination of the "hundred country houses" 55
A hospital structure of pain medicine to improve the patients' perceived quality of heath care services: the experience of the University Hospital "Ospedali Riuniti" in Foggia 54
null 53
Roots tourism in the south of Italy: the role of the municipalities 52
null 52
Determinants of destination competitiveness and sustainability: a factor and cluster analysis 51
Il Turismo delle Radici e l'esperienza di alcune Associazioni dei Pugliesi nel mondo 51
null 50
Brand equity and the alignment to new social and competitive paradigms in the modern context 50
null 48
null 48
I driver per la competitività del "museo diffuso": il ruolo degli asset immateriali 48
La trasformazione dell'offerta: dal pacchetto dei servizi a esperienze e soluzioni 46
La dimensione del fattore tempo 46
Applying Sustainability Indicators in the Analysis and Segmentation of Tourist Demand - Implications for Marine Visitor Experiences on the Tremiti Islands, Italy 43
null 42
Il "museo diffuso" e le risorse immateriali quali determinanti della competitività di una destinazione turistica culturale 42
null 41
Forme organizzative e nuovi bisogni comunicazionali 41
null 39
Modello organizzativo per comunicare 39
null 38
null 38
null 38
Management delle istituzioni museali 38
Roots tourists of Italian origins. The qualitative survey 36
null 36
null 36
null 36
null 36
La prospettiva reticolare nel settore non profit 36
null 35
La valutazione della qualità nelle aziende sanitarie pugliesi 35
La gestione del patrimonio culturale in ottica sistemica 35
null 33
null 32
Focus on the Role and Point of View of Municipal Administrations in the Apulia Region on the Phenomenon of Roots Tourism Through a Factor Analysis 31
null 31
null 31
The Proposal of a model to build a museum network and its management in a systemic perspective in Apulia 31
PMI: il successo si chiama "qualità totale" 31
A view of the new social paradigms in the modern context as a source of competitive advantage of the enterprises 30
Reti cliniche da governare 30
Pain management to improve the patients' perceived quality of health care services: a theoretical framework 29
Le strategie per la competitività sostenibile del territorio e del turismo partendo dalla qualità della vita a Taranto 29
L’innovazione strategica sostenibile nel Museo Archeologico "MArTA" di Taranto 29
null 28
Turistas de las raíces ascendencia italiana. La investigación cualitativa 27
Inter-firm cooperation as strategic element to get a sustainable competitive advantage in rural tourism: network contract "Green-Road" 27
Intangible Assets in the Competitive Processes of the Cultural Touristic Destination: An Empirical Evidence from Taranto's Destination 24
The Sustainable Strategic Innovation adopted by the Archaeological Museum of Taranto "MArTA" which drives the repositioning of Taranto as a Cultural Tourist Destination 22
null 21
L'organizzazione e la gestione degli eventi: "Convegno Internazionale di Studi sulla Magna Grecia" 21
Inter-firm cooperation as strategic element to get a sustainable competitive advantage in rural tourism: network contract 'green-road' 20
Tourism Development in Italian Natural Protected Areas: Traditional and Innovative Tools to Face Overtourism and Other Possible Negative Effects 20
null 19
The role of local community in the repositioning process of Taranto as a sustainable tourist destination 19
Sustainable Accommodation in a fragile tourist destination: the case of Matera 18
Le associazioni di pugliesi nel mondo 14
null 14
Natural heritage as a tool to promote wellbeing and quality of life: the case of I Giganti della Sila, Italy 12
null 10
Roots Tourism and Worldwide Apulian Associations' Experience 5
null 5
Totale 3.593
Categoria #
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Totale 14.869


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021271 0 0 0 0 101 50 20 10 41 31 10 8
2021/2022320 5 21 11 12 26 33 3 38 11 5 59 96
2022/2023490 52 77 29 42 57 46 6 53 85 7 14 22
2023/2024248 19 29 20 9 29 25 15 22 18 5 35 22
2024/2025992 32 38 54 39 41 106 109 63 41 50 162 257
2025/2026532 198 74 123 102 35 0 0 0 0 0 0 0
Totale 3.593