COLELLA, GIUSEPPE
COLELLA, GIUSEPPE
Competitività e sviluppo dei territori nel Mediterraneo. Un approccio integrato alla funzione di marketing
2019-01-01 Colella, Giuseppe
Digital Luxury Retailing and the Covid-19 Pandemic: A Qualitative Study
2021-01-01 Colella, Giuseppe; Amatulli, Cesare
Digital marketing and digital retail strategies in the luxury sector: Critical factors and opportunities
2021-01-01 Colella, Giuseppe; Amatulli, Cesare
Environmental taxation as a key driving for the transition to a circular economy in the European steel industry: the case of Taranto
2021-01-01 Lafratta, Daniela; Colella, Giuseppe
Globalizzazione, innovazione e apertura ai nuovi mercati: teorie e processi per l’internazionalizzazione delle imprese. Una review.
2019-01-01 Colella, Giuseppe
Innovative Tools for Eco-Sustainability
2020-01-01 CAPUTI JAMBRENGHI, Maria Teresa; Colella, Giuseppe
La tassazione ambientale per la transizione verso un’economia circolare nell’industria siderurgica europea: il caso Taranto
2021-01-01 Lafratta, Daniela; Colella, Giuseppe
PPI for a sustainable economy: sustainable supply chain management in the agri-food sector
2020-01-01 CAPUTI JAMBRENGHI, Maria Teresa; Colella, Giuseppe
Promozione del turismo sostenibile in un contesto urbano: uno studio esplorativo sul caso "Taranto Capitale di Mare"
2020-01-01 Colella, Giuseppe
Social media interactions and brand luxuriousness: the role of materialism
2021-01-01 Colella, Giuseppe; Amatulli, Cesare; Maria Pilar, Martinez-Ruiz
Social Media Marketing and Luxury Consumption: A Literature Review
2019-01-01 Colella, Giuseppe; Amatulli, Cesare; Martinez-Ruiz, Maria Pilar
Strumenti innovativi per l’eco-sostenibilità. Le filiere logistiche agroalimentari. Possibili scenari di sviluppo territoriale e turistico per “Taranto Area Vasta”
2020-01-01 CAPUTI JAMBRENGHI, Maria Teresa; Colella, Giuseppe
Sustainable supply chain in the agri-food sector in South-Italy as an eco-sustainability tool for innovation and territorial development
2020-01-01 Colella, Giuseppe; CAPUTI JAMBRENGHI, Maria Teresa
Sustainable tourism and city-brand promotion. A case study on «Taranto Capitale di Mare»
2020-01-01 Colella, Giuseppe
The effectiveness of the interaction between luxury brands and consumers in the online context: the role of psychological distance and materialism
2020-01-01 Colella, Giuseppe; Amatulli, Cesare
The effectiveness of the Luxury sustainable communication on green consumption value: The role of perceived durability and consumers’ materialism
2021-01-01 Colella, Giuseppe; Amatulli, Cesare; De Angelis, Matteo
The Role of Consumers’ Individual Differences and Perceived Product Quality in Sustainable Luxury Marketing: An Experimental Study in a Social Media Context
2022-01-01 Colella, Giuseppe; Sestino, Andrea; Amatulli, Cesare
Tradizionalità percepita e ruolo del materialismo. Uno studio sull'ospitalità di lusso.
2021-01-01 Sestino, Andrea; Colella, Giuseppe; Amatulli, Cesare
UN'ANALISI SUI COMMENTI IN INGLESE NELLE WEB-COMMUNITY DEI LUXURY BRAND: Spunti per le strategie del marketing del lusso'Made in Puglia'.
2017-01-01 Amatulli, Cesare; Peluso, ALESSANDRO M.; Colella, Giuseppe