COLELLA, GIUSEPPE
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 697
AS - Asia 585
NA - Nord America 529
SA - Sud America 90
AF - Africa 19
OC - Oceania 5
Totale 1.925
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 518
IT - Italia 311
SG - Singapore 146
CN - Cina 104
HK - Hong Kong 87
RU - Federazione Russa 82
BR - Brasile 73
GB - Regno Unito 63
DE - Germania 53
SE - Svezia 46
FR - Francia 45
JP - Giappone 43
KR - Corea 36
IN - India 34
NL - Olanda 25
VN - Vietnam 23
TW - Taiwan 19
TR - Turchia 18
ID - Indonesia 16
IE - Irlanda 15
PK - Pakistan 12
CA - Canada 10
MY - Malesia 8
BD - Bangladesh 7
BE - Belgio 7
CH - Svizzera 7
ES - Italia 6
IR - Iran 6
PH - Filippine 6
AT - Austria 5
HU - Ungheria 5
LT - Lituania 5
MA - Marocco 5
PE - Perù 5
AR - Argentina 4
AU - Australia 4
EG - Egitto 4
IL - Israele 4
PL - Polonia 4
TN - Tunisia 4
UA - Ucraina 4
CO - Colombia 3
FI - Finlandia 3
IQ - Iraq 3
RO - Romania 3
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 3
TH - Thailandia 3
ZA - Sudafrica 3
AE - Emirati Arabi Uniti 2
BN - Brunei Darussalam 2
EC - Ecuador 2
GH - Ghana 2
LU - Lussemburgo 2
SA - Arabia Saudita 2
SM - San Marino 2
UZ - Uzbekistan 2
AL - Albania 1
KE - Kenya 1
KW - Kuwait 1
KZ - Kazakistan 1
NZ - Nuova Zelanda 1
PA - Panama 1
PY - Paraguay 1
UY - Uruguay 1
VE - Venezuela 1
Totale 1.925
Città #
Chandler 66
Hong Kong 65
Singapore 60
Ashburn 51
Nyköping 44
Fairfield 35
Beijing 34
Milan 33
Bari 29
Rome 27
Gangnam-gu 22
Ho Chi Minh City 20
Los Angeles 20
Naples 20
Boardman 18
Florence 18
Lawrence 18
Amsterdam 14
Roxbury 14
Paris 13
Shanghai 13
Molfetta 12
New York 12
Seattle 12
Des Moines 11
Bologna 10
Dallas 10
Moscow 10
Wilmington 10
Cambridge 9
Cork 9
Hohenstein 9
Houston 9
Ankara 8
Castellana Grotte 8
Chicago 8
São Paulo 8
Zhubei 8
London 7
Siheung-si 7
Woodbridge 7
Altamura 6
Ann Arbor 6
Buffalo 6
Dublin 6
Lizzanello 6
Belo Horizonte 5
Bremen 5
Castelfranco Veneto 5
Islamabad 5
Jakarta 5
Kolkata 5
Kowloon City 5
Lancaster 5
Lima 5
New Delhi 5
San Jose 5
Santa Clara 5
Southampton 5
Stuttgart 5
Barking 4
Berlin 4
Brussels 4
Cagayan de Oro 4
Cagliari 4
Cairo 4
Gravina In Puglia 4
Harringay 4
New Taipei City 4
Ottawa 4
Portsmouth 4
Princeton 4
San Diego 4
Schio 4
Southwark 4
The Dalles 4
Tokyo 4
Vienna 4
West Jordan 4
Aichach 3
Bandung 3
Bangkok 3
Basingstoke 3
Castegnero 3
Catania 3
Dongdaemun 3
Groningen 3
Helsinki 3
Hsinchu 3
Imola 3
Johannesburg 3
Karachi 3
Kaunas 3
Leporano 3
Mascalucia 3
Modugno 3
Monteroni Di Lecce 3
Nanterre 3
Newcastle upon Tyne 3
Nuremberg 3
Totale 1.057
Nome #
The Role of Consumers’ Individual Differences and Perceived Product Quality in Sustainable Luxury Marketing: An Experimental Study in a Social Media Context 378
Social Media Marketing and Luxury Consumption: A Literature Review 186
Promozione del turismo sostenibile in un contesto urbano: uno studio esplorativo sul caso "Taranto Capitale di Mare" 150
Social media interactions and brand luxuriousness: the role of materialism 126
Digital Luxury Retailing and the Covid-19 Pandemic: A Qualitative Study 125
PPI for a sustainable economy: sustainable supply chain management in the agri-food sector 99
Tradizionalità percepita e ruolo del materialismo. Uno studio sull'ospitalità di lusso. 84
Sustainable tourism and city-brand promotion. A case study on «Taranto Capitale di Mare» 83
La tassazione ambientale per la transizione verso un’economia circolare nell’industria siderurgica europea: il caso Taranto 83
UN'ANALISI SUI COMMENTI IN INGLESE NELLE WEB-COMMUNITY DEI LUXURY BRAND: Spunti per le strategie del marketing del lusso'Made in Puglia'. 81
Environmental taxation as a key driving for the transition to a circular economy in the European steel industry: the case of Taranto 75
Strumenti innovativi per l’eco-sostenibilità. Le filiere logistiche agroalimentari. Possibili scenari di sviluppo territoriale e turistico per “Taranto Area Vasta” 73
The effectiveness of the interaction between luxury brands and consumers in the online context: the role of psychological distance and materialism 72
Digital marketing and digital retail strategies in the luxury sector: Critical factors and opportunities 72
Globalizzazione, innovazione e apertura ai nuovi mercati: teorie e processi per l’internazionalizzazione delle imprese. Una review. 67
The effectiveness of the Luxury sustainable communication on green consumption value: The role of perceived durability and consumers’ materialism 66
Sustainable supply chain in the agri-food sector in South-Italy as an eco-sustainability tool for innovation and territorial development 62
Innovative Tools for Eco-Sustainability 56
Competitività e sviluppo dei territori nel Mediterraneo. Un approccio integrato alla funzione di marketing 53
Totale 1.991
Categoria #
all - tutte 9.019
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 9.019


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/202178 0 0 0 0 0 3 13 16 15 14 5 12
2021/2022209 8 25 5 15 7 11 48 10 29 9 12 30
2022/2023303 21 14 28 20 9 40 19 13 53 44 17 25
2023/2024352 6 31 13 33 17 36 11 17 21 35 38 94
2024/2025654 47 18 38 44 24 55 87 77 50 51 58 105
2025/2026321 82 47 68 50 50 24 0 0 0 0 0 0
Totale 1.991