DE COSMO, LUCREZIA MARIA

DE COSMO, LUCREZIA MARIA  

DIPARTIMENTO DI ECONOMIA, MANAGEMENT E DIRITTO DELL'IMPRESA  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 39 (tempo di esecuzione: 0.036 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
"Chatobot Sanitari: Prompt Emotivi per un Dialogo Empatico. Review e Proposizioni". XX Convegno annuale della Società Italiana Marketing MARKETING PER IL BENESSERE, LA SALUTE E LA CURA 1-gen-2023 Mileti, Antonio; DE COSMO, LUCREZIA MARIA; Piper, Luigi; Baldassarre, Fabrizio; Guido, Gianluigi
A recognizable gender bias on user’s satisfaction and intention to use healthcare chatbots 1-gen-2022 Elita Schillaci, Carmela; Piper, Luigi; DE COSMO, LUCREZIA MARIA; Nicotra, Melita; Guido, Gianluigi
Alfabetizzazione sanitaria e atteggiamento nei confronti della pubblicità. Analisi delle determinanti dell’intenzione a vaccinarsi per il management delle Aziende Sanitarie. 1-gen-2024 DE COSMO, LUCREZIA MARIA; Benvenuto, Marco; Introna, Ilaria; DI VITTORIO, Arianna; Piper, Luigi
ANALISI DELLE PERFORMANCE DISTRIBUTIVE. UN'INDAGINE EMPIRICA SULLA DEALER SATISFACTION 1-gen-2009 DE COSMO, LUCREZIA MARIA
ANALISI DELLE PERFORMANCE DISTRIBUTIVE. UN'INDAGINE EMPIRICA SULLA DEALER SATISFACTION 1-gen-2012 DE COSMO, LUCREZIA MARIA
Anthropomorphic chatbots' for future healthcare services: Effects of personality, gender, and roles on source credibility, user satisfaction, and intention to use 1-gen-2024 Schillaci, Carmela Elita; de Cosmo, Lucrezia Maria; Piper, Luigi; Nicotra, Melita; Guido, Gianluigi
Comparison of “IN-REC-SUR-E” and LISA in preterm neonates with respiratory distress syndrome: a randomized controlled trial (IN-REC-LISA trial) 1-gen-2024 Vento, Giovanni; Paladini, Angela; Aurilia, C.; Ozdemir, S. Alkan; Carnielli, V. P.; Cools, F.; Costa, S.; Cota, F.; Dani, C.; Davis, P. G.; Fattore, S.; Fè, C.; Finer, N.; Fusco, F. P.; Gizzi, C.; Herting, E.; Jian, M.; Lio, A.; Lista, G.; Mosca, F.; Nobile, S.; Perri, A.; Picone, S.; Pillow, J. J.; Polglase, G.; Pasciuto, T.; Pastorino, R.; Tana, M.; Tingay, D.; Tirone, C.; van Kaam, A. H.; Ventura, M. L.; Aceti, A.; Agosti, M.; Alighieri, G.; Ancora, G.; Angileri, V.; Ausanio, G.; Aversa, S.; Balestri, E.; Baraldi, E.; Barbini, M. C.; Barone, C.; Beghini, R.; Bellan, C.; Berardi, A.; Bernardo, I.; Betta, P.; Binotti, M.; Bizzarri, B.; Borgarello, G.; Borgione, S.; Borrelli, A.; Bottino, R.; Bracaglia, G.; Bresesti, I.; Burattini, I.; Cacace, C.; Calzolari, F.; Campagnoli, M. F.; Capasso, L.; Capozza, M.; Capretti, M. G.; Caravetta, J.; Carbonara, C.; Cardilli, V.; Carta, M.; Castoldi, F.; Castronovo, A.; Cavalleri, E.; Cavigioli, F.; Cecchi, S.; Chierici, V.; Cimino, C.; Cocca, F.; Cocca, C.; Cogo, P.; Coma, M.; Comito, V.; Condò, V.; Consigli, C.; Conti, R.; Corradi, M.; Corsello, G.; Corvaglia, L. T.; Costa, A.; Coscia, A.; Cresi, F.; Crispino, F.; D'Amico, P.; De Cosmo, L.; De Maio, C.; Del Campo, G.; Di Credico, S.; Di Fabio, S.; Di Nicola, P.; Di Paolo, A.; Di Valerio, S.; Distilo, A.; Duca, V.; Falcone, A.; Falsaperla, R.; Fasolato, V. A.; Fatuzzo, V.; Favini, F.; Ferrarello, M. P.; Ferrari, S.; Nastro, F. Fiori; Forcellini, C. A.; Fracchiolla, A.; Gabriele, A.; Galdo, F.; Gallini, F.; Gangemi, A.; Gargano, G.; Gazzolo, D.; Gentile, M. P.; Ghirardello, S.; Giardina, F.; Giordano, L.; Gitto, E.; Giuffrè, M.; Grappone, L.; Grasso, F.; Greco, I.; Grison, A.; Guglielmino, R.; Guidotti, I.; Guzzo, I.; La Forgia, N.; La Placa, S.; La Torre, G.; Lago, P.; Lanciotti, L.; Lavizzari, A.; Leo, F.; Leonardi, V.; Lestingi, D.; Li, J.; Liberatore, P.; Lodin, D.; Lubrano, R.; Lucente, M.; Luciani, S.; Luvarà, D.; Maffei, G.; Maggio, A.; Maggio, L.; Maiolo, K.; Malaigia, L.; Mangili, G.; Manna, A.; Maranella, E.; Marciano, A.; Marcozzi, P.; Marletta, M.; Marseglia, L.; Martinelli, D.; Martinelli, S.; Massari, S.; Massenzi, L.; Matina, F.; Mattia, L.; Mescoli, G.; Migliore, I. V.; Minghetti, D.; Mondello, I.; Montano, S.; Morandi, G.; Mores, N.; Morreale, S.; Morselli, I.; Motta, M.; Napolitano, M.; Nardo, D.; Nicolardi, A.; Nider, S.; Nigro, G.; Nuccio, M.; Orfeo, L.; Ottaviano, C.; Paganin, P.; Palamides, S.; Palatta, S.; Paolillo, P.; Pappalardo, M. G.; Pasta, E.; Patti, L.; Paviotti, G.; Perniola, R.; Perotti, G.; Perrone, S.; Petrillo, F.; Piazza, M. S.; Piccirillo, A.; Pierro, M.; Piga, E.; Pingitore, G. A.; Pisu, S.; Pittini, C.; Pontiggia, F.; Pontrelli, G.; Primavera, A.; Proto, A.; Quartulli, L.; Raimondi, F.; Ramenghi, L.; Rapsomaniki, M.; Ricotti, A.; Rigotti, C.; Rinaldi, M.; Risso, F. M.; Roma, E.; Romanini, E.; Romano, V.; Rosati, E.; Rosella, V.; Rulli, I.; Salvo, V.; Sanfilippo, C.; Sannia, A.; Saporito, A.; Sauna, A.; Scapillati, E.; Schettini, F.; Scorrano, A.; Mantelli, S. Semeria; Sepporta, V.; Sindico, P.; Solinas, A.; Sorrentino, E.; Spaggiari, E.; Staffler, A.; Stella, M.; Termini, D.; Terrin, G.; Testa, A.; Tina, G.; Tirantello, M.; Tomasini, B.; Tormena, F.; Travan, L.; Trevisanuto, D.; Tuling, G.; Tulino, V.; Valenzano, L.; Vedovato, S.; Vendramin, S.; Villani, P. E.; Viola, S.; Viola, V.; Vitaliti, G.; Vitaliti, M.; Wanker, P.; Yang, Y.; Zanetta, S.; Zannin, E.
Compulsive shopping behavior and disvalues 1-gen-2024 Piper, Luigi; DE COSMO, LUCREZIA MARIA; Guido, Gianluigi
CONSUMER AS MORAL AGENT IN HUMAN-ROBOT INTERACTIONS THE ROLE OF ANTHROPOMORPHISM 1-gen-2022 Piper, Luigi; DE COSMO, LUCREZIA MARIA; Arcadio, Gianmarco; Guido, Gianluigi
Dealer satisfaction in automotive channel relationships. Antecedents and Consequences 1-gen-2016 DE COSMO, LUCREZIA MARIA; Palumbo, Ada
Effectiveness of pictorial warnings on food fat content: consumers’ perception and neurological responses 1-gen-2024 Piper, Luigi; de Cosmo, Lucrezia Maria; Prete, M. Irene; Mileti, Antonio; Guido, Gianluigi
FORMULAZIONE DI STRATEGIE DI MARKETING NEL RISPETTO DELL'AMBIENTE 1-gen-1997 DE COSMO, LUCREZIA MARIA
From home to the store: Combined effect of music and traffic on consumers shopping behaviour. 1-gen-2021 Piper, Luigi; DE COSMO, LUCREZIA MARIA; Prete, Irene; Guido, Gianluigi
Heritage Personality as Determinants of Destination loyalty and the mediating role of satisfaction 1-gen-2021 Piper, Luigi; Prete Maria, Irene; DE COSMO, LUCREZIA MARIA; Guido, Gianluigi
How to mitigate the effects the negative events in transport sector on tourism destination 1-gen-2021 DE COSMO, LUCREZIA MARIA; Piper, Luigi; Mileti, Antonio; Guido, Gianluigi
Identity processes in marketing: Relationship between image and personality of tourist destination, destination self congruity and behavioral responses 1-gen-2019 DI VITTORIO, Arianna; DE COSMO, LUCREZIA MARIA; Iaffaldano, Nicolaia; Piper, Luigi
Il format diffuso: analisi dell'impatto della circolarità sulla brand retail experience 1-gen-2016 DE COSMO, LUCREZIA MARIA; Petruzzellis, Luca; Passaro, Pierluigi
IL MARKETING NEL RIEQUILIBRIO DEL SISTEMA DEI TRASPORTI 1-gen-1995 DE COSMO, LUCREZIA MARIA
Il nuovo valore sostenibile dell’impresa farmaceutica quale sistema aperto relazionale 1-gen-2014 DE COSMO, LUCREZIA MARIA; Campo, Raffaele; Baldassarre, Fabrizio
Il ruolo dei disvalori nel marketing. Un’analisi preliminare del lato oscuro dei consumatori. 1-gen-2022 Piper, Luigi; DE COSMO, LUCREZIA MARIA