LOPERFIDO, FEDELA FELDIA
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 334
AS - Asia 117
EU - Europa 88
AF - Africa 9
OC - Oceania 4
SA - Sud America 1
Totale 553
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 331
CN - Cina 70
SE - Svezia 33
SG - Singapore 22
VN - Vietnam 16
BE - Belgio 9
IT - Italia 9
GB - Regno Unito 8
IE - Irlanda 5
ZA - Sudafrica 5
DE - Germania 4
MA - Marocco 3
NL - Olanda 3
NZ - Nuova Zelanda 3
PT - Portogallo 3
UA - Ucraina 3
CA - Canada 2
CH - Svizzera 2
FI - Finlandia 2
FR - Francia 2
JO - Giordania 2
JP - Giappone 2
MY - Malesia 2
NO - Norvegia 2
PH - Filippine 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
AU - Australia 1
BS - Bahamas 1
EG - Egitto 1
PE - Perù 1
RO - Romania 1
RS - Serbia 1
RU - Federazione Russa 1
Totale 553
Città #
Chandler 113
Dearborn 33
Nyköping 32
Singapore 19
Ashburn 17
Dong Ket 16
Cambridge 14
Beijing 13
Fairfield 13
Lawrence 10
Roxbury 10
Brussels 9
Seattle 8
Woodbridge 8
Wilmington 7
Ann Arbor 6
Hefei 6
Brooklyn 5
Des Moines 5
Dublin 5
Inglewood 5
Nanjing 5
Pretoria 5
Jacksonville 4
Aveiro 3
Fes 3
Guangzhou 3
Lopik 3
Nanchang 3
Redwood City 3
Santa Clara 3
Amman 2
Davao City 2
Edinburgh 2
Genoa 2
Helsinki 2
Houston 2
Jinan 2
Kunming 2
Leeds 2
Munich 2
Neuss 2
Paris 2
Schio 2
Shanghai 2
Tasek Gelugor 2
Washington 2
Wellington 2
Wuhan 2
Zhengzhou 2
Zurich 2
Ashhurst 1
Athens 1
Belgrade 1
Cairo 1
Callao 1
Chicago 1
Dubai 1
Fuzhou 1
Greensboro 1
Hangzhou 1
Harbin 1
Hebei 1
Hengshui 1
Hobart 1
Jiaozuo 1
Lancenigo-Villorba 1
Los Angeles 1
Løten 1
Montreal 1
Nassau 1
Ningbo 1
Quanzhou 1
Rome 1
Shaoxing 1
Stockholm 1
Suzhou 1
Tama 1
Timisoara 1
Tokyo 1
Toronto 1
Tromsø 1
Wenzhou 1
Totale 461
Nome #
Teacher’s digital culture: the horizon of Italian participants in a TFA course 78
ALTERNANZA SCUOLA LAVORO E SVILUPPO DELLE COMPETENZE DIGITALI TRA PERCEZIONE DI PRATICHE D’USO DEGLI STUDENTI E SAPERI FORMALI 72
From Big Data to Learning Analytics for a personalized learning experience 65
TO PLAY OR NOT TO PLAY? A CASE STUDY OF TEACHERS’ CONFIDENCE AND PERCEPTION WITH REGARD TO DIGITAL GAMES AT SCHOOL 64
Qualitative Learning Analytics to Understand the Students’ Sentiments and Emotional Presence in EduOpen. 64
Analysing emotions to personalise learning for EduOpen Moocs’ platform 63
Contestualizzazione e decontestualizzazione dell'apprendimento. Tra intermedia, narrazioni e cronotopi del sé. 50
Underequipped skilled educators. The case of Southern Italian high school teachers for students with special educational needs 49
Attività collaborative e risultati di apprendimento nel corso ricerca e innovazione didattica (L19) dell’Università di Foggia 47
TEACHERS INDUCTION AND DIGITAL CULTURE. THE CASE OF SOUTHERN ITALY TEACHERS ATTENDING TFA 45
Totale 597
Categoria #
all - tutte 2.715
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 2.715


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020111 0 0 0 0 0 23 27 11 3 6 37 4
2020/202145 1 4 0 6 2 2 0 4 2 4 2 18
2021/202271 2 3 1 0 0 3 0 3 4 6 12 37
2022/2023203 18 31 14 32 23 21 2 25 23 2 10 2
2023/202457 5 8 8 1 2 5 6 5 0 2 6 9
2024/202586 23 6 27 8 5 17 0 0 0 0 0 0
Totale 597