BALDASSARRE, FABRIZIO
BALDASSARRE, FABRIZIO
DIPARTIMENTO DI ECONOMIA, MANAGEMENT E DIRITTO DELL'IMPRESA
"Chatobot Sanitari: Prompt Emotivi per un Dialogo Empatico. Review e Proposizioni". XX Convegno annuale della Società Italiana Marketing MARKETING PER IL BENESSERE, LA SALUTE E LA CURA
2023-01-01 Mileti, Antonio; DE COSMO, LUCREZIA MARIA; Piper, Luigi; Baldassarre, Fabrizio; Guido, Gianluigi
"You get what you measure”: Evaluation, Reporting and Measurement of Sustainability in Large Companies in Italy
2015-01-01 Baldassarre, Fabrizio; Campo, Raffaele
A character a day keeps the fruit on display: the influence of cartoon characters on preschoolers' preference for healthy food
2015-01-01 Baldassarre, Fabrizio; Campo, Raffaele
A play-based methodology for studying children: playfication
2019-01-01 Campo, Raffaele; Baldassarre, Fabrizio; Lee, Rosalind
AGRIFOOD MARKETING AND CHILDREN: A COMPARISON BETWEEN TWO DIFFERENT AGE GROUP
2015-01-01 Baldassarre, Fabrizio; Campo, Raffaele
Analisi di processo nel settore sanitario: colli di bottiglia e possibili miglioramenti
2016-01-01 Baldassarre, Fabrizio; Ricciardi, Francesca; Campo, Raffaele
Andriani: un abbraccio di benessere (e sostenibilità)
2023-01-01 Baldassarre, Fabrizio
Aspetti sociologici del marketing diretto all’infanzia: prospettive di sviluppo di un modello più etico di pubblicita
2012-01-01 Baldassarre, Fabrizio; Campo, Raffaele
Assessing the Global Dimension of Sourcing: An Exploratory Study on Italian Companies
2015-01-01 Baldassarre, Fabrizio; Campo, Raffaele
ATTITUDES TOWARDS FOOD PRODUCTS FOR CHILDREN: A PARENTAL VIEWPOINT
2015-01-01 Baldassarre, Fabrizio; Campo, Raffaele; Amedeo, Falcone
Business Process Management As a Strategy to Implement Organizational Innovation
2016-01-01 Baldassarre, Fabrizio; Ricciardi, Francesca; Campo, Raffaele
Business Process Management to manage clinical risk: a case-study in the healthcare sector
2016-01-01 Baldassarre, Fabrizio; Ricciardi, Francesca; Campo, Raffaele
Buyer-supplier relationship development across R&D innovation projects,
2017-01-01 Pagano, A.; Bocconcelli, R.; Baldassarre, F.; Silvestri, R.
Cap. 10: La gestione dei materiali e la programmazione della produzione
2011-01-01 Baldassarre, Fabrizio; Scicutella, M.
Cap. 14: Elementi di tecnica commerciale e di gestione degli scambi
2011-01-01 Baldassarre, Fabrizio; Santovito, Savino; Salomone, S.
Capitolo 10: L'analisi delle forze concorrenziali
2009-01-01 Baldassarre, Fabrizio; Petruzzellis, Luca; Santovito, Savino
Child Labor and Business Ethics: The Approach of Apparel Companies
2014-01-01 Baldassarre, Fabrizio; Campo, Raffaele
Communicating sustainability: large companies and their web-based approach
2016-01-01 Baldassarre, Fabrizio; Campo, Raffaele
COMUNICARE LA SOSTENIBILITÀ: L’APPROCCIO DI MARKETING DELLE PRINCIPALI IMPRESE ALIMENTARI
2013-01-01 Baldassarre, Fabrizio; Campo, Raffaele
Cultura islamica e marketing: il ruolo della certificazione halal nelle scelte del consumatore musulmano
2015-01-01 Baldassarre, Fabrizio; Campo, Raffaele