BALDASSARRE, FABRIZIO
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 104
AF - Africa 8
NA - Nord America 8
AS - Asia 7
OC - Oceania 1
SA - Sud America 1
Totale 129
Nazione #
IT - Italia 85
US - Stati Uniti d'America 8
SE - Svezia 4
ZA - Sudafrica 4
DE - Germania 3
CH - Svizzera 2
ES - Italia 2
FR - Francia 2
GB - Regno Unito 2
LV - Lettonia 2
MU - Mauritius 2
TH - Thailandia 2
AL - Albania 1
AU - Australia 1
CL - Cile 1
EG - Egitto 1
IN - India 1
IQ - Iraq 1
MY - Malesia 1
NL - Olanda 1
PH - Filippine 1
PK - Pakistan 1
TN - Tunisia 1
Totale 129
Città #
Rome 8
Bari 6
Durban 4
Milan 4
Taranto 4
Brescia 3
Brindisi 3
Castel San Giorgio 3
Essen 3
Bolzano 2
Briatico 2
Ceglie Messapica 2
Craco 2
Fribourg 2
Lund 2
Naples 2
Riga 2
Seclì 2
Strongoli 2
Valladolid 2
Villafranca Piemonte 2
Adelaide 1
Amsterdam 1
Anagni 1
Baghdad 1
Bisceglie 1
Bitonto 1
Boardman 1
Boden 1
Bracciano 1
Calcinate 1
Chicago 1
Coimbatore 1
Crugers 1
Decimomannu 1
Fermo 1
Florence 1
Genoa 1
Gharbia 1
Giarre 1
Harrow 1
Iesi 1
Indianapolis 1
Kampong Ayer Hitam Labu 1
Karachi 1
Lonate Pozzolo 1
Los Angeles 1
Manila 1
Massa Lubrense 1
Mogliano 1
Pamplemousses 1
Parma 1
Recanati 1
Salerno 1
Santiago 1
Sassocorvaro 1
Southwark 1
Terre Rouge 1
Tirana 1
Tranas 1
Turin 1
Totale 102
Nome #
L’industria aerospaziale italiana fra sostenibilità, rischi e relazioni di filiera: analisi della letteratura e sfide per la ricerca, file dd9e0c63-ab1d-1e9c-e053-3a05fe0a45ef 52
Transparency as the foundation of sustainable marketing: the environmental communication and the greenwashing risks (La trasparenza come base del marketing della sostenibilità: la comunicazione ambientale e i rischi del greenwashing), file dd9e0c63-3866-1e9c-e053-3a05fe0a45ef 21
Cultura islamica e marketing: il ruolo della certificazione halal nelle scelte del consumatore musulmano, file dd9e0c62-c6d8-1e9c-e053-3a05fe0a45ef 13
Food waste: a survey about consumers and their attitudes, file dd9e0c6b-6257-1e9c-e053-3a05fe0a45ef 9
Il Business Process Management come strategia di miglioramento: l’innovazione tecnologica a supporto dell’organizzazione, file dd9e0c63-acd1-1e9c-e053-3a05fe0a45ef 7
"You get what you measure”: Evaluation, Reporting and Measurement of Sustainability in Large Companies in Italy, file dd9e0c63-797f-1e9c-e053-3a05fe0a45ef 3
Waiting too long: bottlenecks and improvements – a case study of a surgery department, file dd9e0c64-deea-1e9c-e053-3a05fe0a45ef 3
How Digital Transformation is Changing Business Models and Entrepreneurship, file 3c64779e-db69-4fa4-ab81-a4c29973baac 2
Food for Kids: How Children Influence their Parents Purchasing Decisions, file d5656acb-4d2b-45ec-a596-cf0ccb656dda 2
Sustainability as a marketing tool: To be or to appear to be?, file d7bf3c28-ecb5-4f1a-b4ac-de9bc0e56214 2
La leva prezzo nel caso degli alimenti per l’infanzia: caratteristiche e impatto sui bambini, file dd9e0c62-6171-1e9c-e053-3a05fe0a45ef 2
Reporting Sustainability in the Oil Sector: Transparency or Greenwashing?, file dd9e0c62-b799-1e9c-e053-3a05fe0a45ef 2
Implementing Facebook communication to empower engagement and responsibility with citizens during COVID-19 lockdown. Preliminary results from a T-Lab study on a mayor’s page, file 21243d73-a7c2-44de-9d67-70cbcd0b8529 1
"Chatobot Sanitari: Prompt Emotivi per un Dialogo Empatico. Review e Proposizioni". XX Convegno annuale della Società Italiana Marketing MARKETING PER IL BENESSERE, LA SALUTE E LA CURA, file 469a5639-1b3c-43ca-8e83-a9900a1cba33 1
Supply chain risk management for a sustainable strategy: a study in the furniture industry, file c49a2bd9-ec80-43ab-bd61-e7255a6e717c 1
ATTITUDES TOWARDS FOOD PRODUCTS FOR CHILDREN: A PARENTAL VIEWPOINT, file dd9e0c62-aeaf-1e9c-e053-3a05fe0a45ef 1
Potenzialità del marketing per la diffusione di un’alimentazione sana tra i bambini: opportunità e prospettive per la Puglia, file dd9e0c63-158e-1e9c-e053-3a05fe0a45ef 1
Influences of Islamic culture in marketing and the role of Halal certification, file dd9e0c63-831f-1e9c-e053-3a05fe0a45ef 1
The Additive Manufacturing in the Industry 4.0 Era: The Case of an Italian FabLab, file dd9e0c64-bb64-1e9c-e053-3a05fe0a45ef 1
null, file dd9e0c64-f18e-1e9c-e053-3a05fe0a45ef 1
A play-based methodology for studying children: playfication, file dd9e0c65-41f1-1e9c-e053-3a05fe0a45ef 1
Oikos nomos Vs. oikos logos? Towards the alliance between business management and environmental sustainability, file dd9e0c65-43d2-1e9c-e053-3a05fe0a45ef 1
Le relazioni fra innovazioni digitali e sostenibilità della supply chain: uno studio nel settore del mobile imbottito, file dd9e0c69-27ec-1e9c-e053-3a05fe0a45ef 1
Totale 129
Categoria #
all - tutte 255
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book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 255


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/20212 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1 0 0
2021/20228 0 0 5 1 0 0 0 0 0 0 0 2
2022/2023108 1 3 17 7 14 15 11 11 8 15 6 0
2023/20245 0 0 1 0 0 0 0 3 0 1 0 0
Totale 129