The recreational diver frequentation and the corresponding Diving Centres gross revenue during 2014 at Isole Tremiti MPA was analyzed and compared with data from the other Centres of Apulia.

Beauty as socio-economic driver in diving frequentation: the case of Isole Tremiti MPA

G. Chimienti
;
F. Mastrototaro
;
G. D'Onghia;A. Tursi;S. Fraschetti
2017-01-01

Abstract

The recreational diver frequentation and the corresponding Diving Centres gross revenue during 2014 at Isole Tremiti MPA was analyzed and compared with data from the other Centres of Apulia.
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11586/465726
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact