BERNARDI, MARIA LUCIA

BERNARDI, MARIA LUCIA  

Mostra records
Risultati 1 - 8 di 8 (tempo di esecuzione: 0.01 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Empowering Mathematics Educators: Integrating ChatGPT as a Tool for Innovative Teaching Practices 1-gen-2025 Bernardi, MARIA LUCIA; Capone, Roberto; Lepore, Mario
Exploring Pre-service Mathematics Teachers' Perceptions of Generative AI in Mathematics Education: A Pilot Study 1-gen-2024 Bernardi, MARIA LUCIA; Capone, Roberto; Faggiano, Eleonora; Rocha, Helene
Generative AI as a tool to foster collective mathematical discussions in primary school classrooms 1-gen-2024 Troilo, Federica; Bernardi, MARIA LUCIA; Capone, Roberto; Faggiano, Eleonora
Generative AI as a tool to promote collective mathematical discussions: a pilot study at primary school 1-gen-2025 Troilo, Federica; Bernardi, Maria Lucia; Capone, Roberto; Faggiano, Eleonora
Generative AI in mathematics education: pre-service teachers' knowledge and implications for their professional development 1-gen-2025 Bernardi, Ml; Capone, R; Faggiano, E; Rocha, H
Investigating the potential of GenAI as a scaffolding tool in Mathematics Education 1-gen-2025 Bernardi, Maria Lucia; Troilo, Federica; Capone, Roberto; Faggiano, Eleonora
Ruolo di esempi e controesempi in matematica nella costruzione del concetto di continuità di una funzione 1-gen-2023 Bernardi, MARIA LUCIA; Capone, Roberto; Faggiano, Eleonora
Teachers exploring the potential of generative AI in mathematics teaching 1-gen-2024 Bernardi, MARIA LUCIA; Capone, Roberto; Faggiano, Eleonora; Federica Troilo, And