ROSATO, PIERFELICE

ROSATO, PIERFELICE  

DIPARTIMENTO DI ECONOMIA E FINANZA  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 33 (tempo di esecuzione: 0.032 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
2030 Agenda and sustainable business models in tourism: A bibliometric analysis 1-gen-2021 Rosato, Pierfelice; Caputo, Andrea; Valente, Donatella; Pizzi, Simone
Brand resonance and planned behaviour: a framework to analyse the impact of brand preferences on customer loyalty 1-gen-2024 Rosato, Pierfelice; D'Agostino Massarelli, Magda; Campo, Raffaele; Calculli, Crescenza
Cause related marketing: review of literature and perspectives 1-gen-2018 Campo, Raffaele; Rosato, Pierfelice
CROSSMODAL INTERACTIONS ON FLAVOR PERCEPTION OF BEVERAGES: IMPACT OF COLORS, MATERIALS AND MUSIC 1-gen-2023 Campo, Raffaele; Rosato, Pierfelice; De Luca, Modesto; D'Agostino Massarelli, Magda
Destination telling:pratiche di co-narrazione e value creation per le destinazioni turistiche 1-gen-2013 Gravili, Silvia; Rosato, Pierfelice
Drinking with eyes: how colors elicit consumers’ taste expectations of coffee 1-gen-2024 Porcheddu, Daniele; Campo, Raffaele; Rosato, Pierfelice; Piu, Fabrizio
Effetto Country of Origin e Brand Italia. Una lettura in chiave manageriale. 1-gen-2024 Rosato, Pierfelice
Fostering sustainable development goals through gamification 1-gen-2023 Ligorio, L.; Venturelli, A.; Rosato, P.; Campo, R.
Hybrid Business Model. Can Business Networking Help the Development of Benefit Goals in Tourism? 1-gen-2023 Campo, Raffaele; Rosato, Pierfelice; Santovito, Savino; Iazzi, Antonio
Image analysis e wine tourism destination: la prospettiva dell’enoturista 1-gen-2013 Scorrano, Paola; Fait, Monica; Rosato, Pierfelice; Iaia, Lea
Impact of faith on food marketing and consumer behaviour: a review 1-gen-2023 Santovito, Savino; Campo, Raffaele; Rosato, Pierfelice; Dai Khuc, Long
Implementing Facebook communication to empower engagement and responsibility with citizens during COVID-19 lockdown. Preliminary results from a T-Lab study on a mayor’s page 1-gen-2022 Baldassarre, Fabrizio; Santovito, Savino; Rosato, Pierfelice; Campo, Raffaele
Influence of Resilience of entrepreneurs on sustainable tourism development: mediating role of corporate philanthropy 1-gen-2023 Campo, Raffaele; Rosato, Pierfelice; Ishfaq Ahmad, Muhammad; Ur Rehman, Ramiz
International Marketing and Spirituality: is there a relationship? 1-gen-2023 Campo, Raffaele; Rosato, Pierfelice; Santovito, Savino; Gravili, Silvia
La brand awareness nelle relazioni di filiera delle imprese edili 1-gen-2013 Rosato, Pierfelice; Gravili, Silvia
La destinazione trasformativa. Ripensare la sostenibilità nel management delle destinazioni turistiche. 1-gen-2024 Gravili, Silvia; Rosato, Pierfelice
La presenza nel contesto economico della Puglia delle imprese multinazionali: il caso del polo della componentistica per auto di Modugno e di quello della chimica di Brindisi 1-gen-2007 Prota, Francesco; Rosato, P.
La sperimentazione nella regione Puglia 1-gen-2006 Iazzi, A; Santovito, Savino; Rosato, P.
Le performance di tipo financial dei luxury hotels in Italia. Alcune evidenze empiriche 1-gen-2015 Rosato, P.; Leopizzi, R.
Le strategie di sostenibilità delle PMI del made in Italy per incrementare la fiducia degli stakeholder 1-gen-2022 Macario, Gaetano; Campo, Raffaele; Santovito, Savino; Rosato, Pierfelice