BASILE, MARINA
BASILE, MARINA
Mostra
records
Risultati 1 - 5 di 5 (tempo di esecuzione: 0.009 secondi).
Assessment of an E-Learning environment through CQT and statistical methods
2015-01-01 Basile, M.; D'Ovidio, Francesco Domenico; Mancarella, Rossana; Marengo, Agostino; Recchia, Pasquale; Toma, Ernesto
Fidelizzazione degli utenti del sito web dell’Università di Bari
2015-01-01 Antonucci, L.; Basile, M.; Crocetta, C.; D’Addosio, V.; D'Ovidio, Francesco Domenico
Insulin resistance and endothelial function in children and adolescents
2014-01-01 Miniello, V. L.; Faienza, M. F.; Scicchitano, P.; Cortese, F.; Gesualdo, M.; Zito, A.; Basile, M.; Recchia, P.; Leogrande, D.; Viola, D.; Giordano, P.; Ciccone, M. M.
Proposal of indicators for the evaluation of scholastic institutions
2015-01-01 Basile, Marina; D'Addosio, Viviana; D'Ovidio, Francesco Domenico
University of Bari’s website evaluation
2017-01-01 Antonucci, L.; Basile, Marina; Crocetta, C.; D'Addosio, Viviana; D'Ovidio, Francesco Domenico; Viola, Domenico
Titolo | Data di pubblicazione | Autore(i) | File |
---|---|---|---|
Assessment of an E-Learning environment through CQT and statistical methods | 1-gen-2015 | Basile, M.; D'Ovidio, Francesco Domenico; Mancarella, Rossana; Marengo, Agostino; Recchia, Pasquale; Toma, Ernesto | |
Fidelizzazione degli utenti del sito web dell’Università di Bari | 1-gen-2015 | Antonucci, L.; Basile, M.; Crocetta, C.; D’Addosio, V.; D'Ovidio, Francesco Domenico | |
Insulin resistance and endothelial function in children and adolescents | 1-gen-2014 | Miniello, V. L.; Faienza, M. F.; Scicchitano, P.; Cortese, F.; Gesualdo, M.; Zito, A.; Basile, M.; Recchia, P.; Leogrande, D.; Viola, D.; Giordano, P.; Ciccone, M. M. | |
Proposal of indicators for the evaluation of scholastic institutions | 1-gen-2015 | Basile, Marina; D'Addosio, Viviana; D'Ovidio, Francesco Domenico | |
University of Bari’s website evaluation | 1-gen-2017 | Antonucci, L.; Basile, Marina; Crocetta, C.; D'Addosio, Viviana; D'Ovidio, Francesco Domenico; Viola, Domenico |