Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 21 a 40 di 66
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Exports of Italian High Quality Wine: New empirical evidences from a Gravity-type Model 1-gen-2009 Seccia, A; Carlucci, Domenico; Santeramo, F. G.
Vini varietali e vitigni autoctoni: evidenze empiriche del mercato italiano 1-gen-2010 Carlucci, Domenico; Seccia, A.
A scenario analysis of products derived from wine dealcoholization 1-gen-2011 Seccia, A; Maggi, G; Carlucci, Domenico
A Scenario Analysis of Products Derived from Wine Dealcoholisation 1-gen-2011 Seccia, A; Maggi, G; Carlucci, Domenico
An Application of the Best-Worst Method to Analyze Italian Consumers’ Attitudes Towards Products From Wine Dealcoholisation 1-gen-2012 Seccia, A; Carlucci, Domenico; Maggi, G.; Stasi, A.
Confezionamento 1-gen-2013 Carlucci, Domenico; Vox, Giuliano; Ippolito, Antonio
Sistemi di autocontrollo e di certificazione della qualità 1-gen-2013 Carlucci, Domenico; Faretra, F.
Analisi di mercato dell'uva da tavola 1-gen-2013 Seccia, A; Carlucci, Domenico
Consumers’ Attitudes Towards New Products derived from Wine Dealcoholisation 1-gen-2013 Seccia, A; Carlucci, Domenico; Maggi, G; Stasi, A.
Explaining Price Variability in the Italian Yogurt Market: A Hedonic Analysis 1-gen-2013 Carlucci, Domenico; Stasi, A; Nardone, G; Seccia, A.
Effects of search attributes on price variability: empirical evidence for wines from Puglia region 1-gen-2014 Seccia, A; Carlucci, Domenico; Maggi, G; Nardone, G.
E-commerce retail of extra virgin olive oil: an hedonic analysis of Italian SMEs supply 1-gen-2014 Carlucci, Domenico; DE GENNARO, Bernardo Corrado; Roselli, Luigi; Seccia, A.
Consumer purchasing behaviour towards fish and seafood products. Patterns and insights from a sample of international studies 1-gen-2015 Carlucci, Domenico; Nocella, G; De Devitiis, B; Viscecchia, R; Bimbo, F; Nardone, G.
NANOTECHNOLOGY IN FOOD: A PATH MODEL ANALYSIS FOR CONSUMER WILLINGNESS TO BUY 1-gen-2016 Viscecchia, Rosaria; De Devitiis, Biagia; Carlucci, Domenico; Nardone, Gianluca
Competitive strategies of Italian bottled water industry: evidence from a hedonic analysis 1-gen-2016 Carlucci, Domenico; DE GENNARO, Bernardo Corrado; Roselli, Luigi
What Is the Value of Extrinsic Olive Oil Cues in Emerging Markets? Empirical Evidence from the U.S. E-Commerce Retail Market 1-gen-2016 Roselli, Luigi; Carlucci, Domenico; DE GENNARO, Bernardo Corrado
What is the value of bottled water? Empirical evidence from the Italian retail market 1-gen-2016 Carlucci, Domenico; DE GENNARO, Bernardo Corrado; Roselli, Luigi
On the effects of search attributes on price variability: An empirical investigation on quality wines 1-gen-2017 Seccia, Antonio; Carlucci, Domenico; Santeramo, Fabio Gaetano; Sarnari, Tiziana; Nardone, Gianluca
Consumers’ acceptance and preferences for nutrition-modified and functional dairy products: A systematic review 1-gen-2017 Bimbo, Francesco; Bonanno, Alessandro; Nocella, Giuseppe; Viscecchia, Rosaria; Nardone, Gianluca; De Devitiis, Biagia; Carlucci, Domenico
On consumption patterns in oyster markets: The role of attitudes 1-gen-2017 Santeramo, F. G.; Carlucci, Domenico; De Devitiis, B.; Nardone, G.; Viscecchia, R.
Mostrati risultati da 21 a 40 di 66
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile