SANSONE, NADIA
SANSONE, NADIA
Mostra
records
Risultati 1 - 4 di 4 (tempo di esecuzione: 0.004 secondi).
Cosa salvare della didattica online: il punto di vista degli studenti
2020-01-01 Borrelli, L.; Brown, S.; Cacciamani, S.; Cesareni, D.; Grion, V.; Ligorio, M. B.; Limone, P.; Pascucci, T.; Pascuzzi, G.; Perrella, S.; Puleo, F.; Sambell, K.; Sansone, N.; Serbati, A.; Toto, G. A.
Designing Blended University Courses for Transaction from Academic Learning to Professional Competences
2020-01-01 Ligorio, Maria Beatrice; Amenduni, Francesca; Sansone, Nadia; Mclay, Katherine
Role-taking as strategy for active participation in a blended learning course
2009-01-01 Sansone, Nadia; Spadaro, PAOLA FRANCESCA; Ligorio, Maria Beatrice
Students’ Emotions in Socio‑constructivist Approaches: Comparing Experiences at Different Italian School Levels
2023-01-01 Crescenzo, Pietro; Ritella, Giuseppe; Sansone, Nadia; Bulut, Sefa; Annese, Susanna; Ligorio, Maria Beatrice
Titolo | Data di pubblicazione | Autore(i) | File |
---|---|---|---|
Cosa salvare della didattica online: il punto di vista degli studenti | 1-gen-2020 | Borrelli, L.; Brown, S.; Cacciamani, S.; Cesareni, D.; Grion, V.; Ligorio, M. B.; Limone, P.; Pascucci, T.; Pascuzzi, G.; Perrella, S.; Puleo, F.; Sambell, K.; Sansone, N.; Serbati, A.; Toto, G. A. | |
Designing Blended University Courses for Transaction from Academic Learning to Professional Competences | 1-gen-2020 | Ligorio, Maria Beatrice; Amenduni, Francesca; Sansone, Nadia; Mclay, Katherine | |
Role-taking as strategy for active participation in a blended learning course | 1-gen-2009 | Sansone, Nadia; Spadaro, PAOLA FRANCESCA; Ligorio, Maria Beatrice | |
Students’ Emotions in Socio‑constructivist Approaches: Comparing Experiences at Different Italian School Levels | 1-gen-2023 | Crescenzo, Pietro; Ritella, Giuseppe; Sansone, Nadia; Bulut, Sefa; Annese, Susanna; Ligorio, Maria Beatrice |