CONTO', Francesco

CONTO', Francesco  

Mostra records
Risultati 1 - 8 di 8 (tempo di esecuzione: 0.012 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Differentiation strategies for the wine and nursery sector: empirical evidence from an Italy region 1-gen-2017 La Sala, P.; Silvestri, R.; Contò, F.
Direct Sales of Wine: an Empirical Study in the Apulia Region 1-gen-2014 Contò, F.; Silvestri, R.; Fiore, M.; Lasala, P.
Green competition: an innovative marketing tool? An empirical investigation in the wine sector in Apulia. 1-gen-2015 Contò, F.; Rabino, S.; Silvestri, R.; Fiore, M.; Pellegrini, G.
Le performance delle imprese agroalimentari web oriented: un’indagine empirica nel comparto dell’olio extravergine d’oliva biologico 1-gen-2014 Contò, F.; Santovito, S; Silvestri, R; Fiore, M.
Producers organization and digital technologies for farms’ competitiveness 1-gen-2016 Santovito, S.; Silvestri, R.; Lamonaca, E.; Contò, F.
Social web and societal marketing: a path for a better wine? 1-gen-2016 Contò, F.; Fiore, M.; Silvestri, R.; Vrontis, D
The role of PO in the promotion of economic and environmental sustainability: the case study of Aproli Bari. 1-gen-2015 Contò, F.; Pellegrini, G.; Silvestri, R.; Camposeo, S.
The strategic orientation of organic olive oil firms: an empirical survey for a possible systemic integration 1-gen-2014 Silvestri, R.; Santovito, S.; Contò, F.; Fiore, M.