Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 21 a 40 di 62
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Assessing the Global Dimension of Sourcing: An Exploratory Study on Italian Companies 1-gen-2015 Baldassarre, Fabrizio; Campo, Raffaele
Il Business Process Management come strategia di miglioramento: l’innovazione tecnologica a supporto dell’organizzazione 1-gen-2016 Baldassarre, Fabrizio; Ricciardi, Francesca; Campo, Raffaele
Communicating sustainability: large companies and their web-based approach 1-gen-2016 Baldassarre, Fabrizio; Campo, Raffaele
Business Process Management to manage clinical risk: a case-study in the healthcare sector 1-gen-2016 Baldassarre, Fabrizio; Ricciardi, Francesca; Campo, Raffaele
Analisi di processo nel settore sanitario: colli di bottiglia e possibili miglioramenti 1-gen-2016 Baldassarre, Fabrizio; Ricciardi, Francesca; Campo, Raffaele
Transparency as the foundation of sustainable marketing: the environmental communication and the greenwashing risks (La trasparenza come base del marketing della sostenibilità: la comunicazione ambientale e i rischi del greenwashing) 1-gen-2016 Baldassarre, Fabrizio; Campo, Raffaele
Business Process Management As a Strategy to Implement Organizational Innovation 1-gen-2016 Baldassarre, Fabrizio; Ricciardi, Francesca; Campo, Raffaele
Food for Kids: How Children Influence their Parents Purchasing Decisions 1-gen-2016 Baldassarre, Fabrizio; Campo, Raffaele; Falcone, Amedeo
Sustainability as a marketing tool: To be or to appear to be? 1-gen-2016 Baldassarre, Fabrizio; Campo, Raffaele
L’industria aerospaziale italiana fra sostenibilità, rischi e relazioni di filiera: analisi della letteratura e sfide per la ricerca 1-gen-2016 Baldassarre, Fabrizio; Campo, Raffaele; Salomone, Sergio; Silvestri, Raffaele; Santovito, Savino
Tourism consumption and opportunity for the territory: Exploring the case of Matera, 2019 European Capital of Culture 1-gen-2017 Baldassarre, F; Ricciardi, F; Campo, R.
Il consumo di musica digitale. Prime evidenze di una ricerca intergenerazionale. 1-gen-2017 Campo, Raffaele; Trio, Oronzo
Oikos nomos Vs. oikos logos? Towards the alliance between business management and environmental sustainability 1-gen-2017 Baldassarre, F.; Campo, R.
The effects of food aesthetics on consumers. Visual stimuli and food marketing 1-gen-2017 Campo, Raffaele; Loporcaro, Giuseppe; Baldassarre, Fabrizio
Food waste: a survey about consumers and their attitudes 1-gen-2018 DE MEO, Emilio; Baldassarre, Fabrizio; Campo, Raffaele
Responsibility in a food company: the case of Pomì 1-gen-2018 De Meo, E.; Campo, R.
La convivenza tra vinile e digitale nell'era della musica liquida 1-gen-2018 Trio, Oronzo; Campo, Raffaele
Cause related marketing: review of literature and perspectives 1-gen-2018 Campo, Raffaele; Rosato, Pierfelice
Food waste: A survey about consumers and their attitudes 1-gen-2018 De Meo, Emilio; Giannoccaro, Giacomo; Berbel, Julio; Campo, Raffaele
Waiting too long: bottlenecks and improvements – a case study of a surgery department 1-gen-2018 Baldassarre, Fabrizio Flavio; Ricciardi, Francesca; Campo, Raffaele; Baldassarre, Fabrizio
Mostrati risultati da 21 a 40 di 62
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile